het is eerst via het uitzendburo dus ga van daaruit de wazo (dacht ik dat het was) in en daarna kan ik zo weer aan de slag als ik dan nog niks anders heb
Het gaat wel nog heel geconcentreerd maar het begin is er. Hoe gaat het met je werk? Red je het nog steeds 7 afspraken per week en heb je er al wat bij?
Ik doe er ook 20 minuten over en dat is prima te doen. Alleen in de spits een stuk langer maar dat heeft iedereen.
Zag ineens het fimpje van Karsten voorbij komen, wat goed van hem!!!!! Hij is echt ineens heel snel gegaan of niet?!
daarom en opzich is er in Groningen niet echt een spits, je hebt wel het julianaplein maar dat is voor mij 's ochtends drukker dan 's middags
jeetje, wat goed zeg van Karsten! heb je geoefend? zo ja, hoe? want ik weet dat Esmée het eigenlijk wel kan, maar niet wil op 1 of andere manier.. ze heeft vandaag weer 2 stapjes los gezet, maar vind kruipen nog makkelijker..
Zo, Esmée ligt op bed en Christian is op kraamvisite bij een collega van hem... Esmée was het er ff niet mee eens, maar ik ook niet, dus heeft ze 2 min. gebruld en was het over...
Eerst aan de handen, toen aan de vingers en toen dat stabiel ging aan 1 vinger en de laatste dagen zette ik hem gewoon neer en hield ik een leuk stuk speelgoed voor hem en lopen maar. Ik zat dan wel ongeveer 3 passen bij hem vandaan en met mijn armen vooruit zodat ik hem op kon vangen. En zo ging ik steeds iets verder weg zitten. En blijven prijzen dat hij het zo goed doet ook al zijn het maar 3 stapjes.