je bent een jongen.. of je bent het niet hahaha arm ventje krijgt ie zon standaard kale plek, boven op zn hoofd
oh ja dat zou ik ook eng vinden. zou het denk ik al eng vinden als leon gewoon aant werken is en het zou beginnen
heb ik overwogen.. maar die moet na het eten ook weer schoon.. denk dat ik haar maar gewoon eten in bad geef.. hebben we dat ook gelijk gehad!
ja, ben zo benieuwd wanneer veraatje bevalt he? ik hoop toch wel dat deze eerder komt dan marin die tijd...
Het ziet er helaas voor haar weer uit dat ze over tijd gaat lopen. Of ze moet inmiddels stiekem bevallen zijn.
ook een optie je hebt van die bad plank dingen kan je straks gelijk je ventje met pet, er bij in doen! hoeft dat smorgens ook niet.. scheeld ook weer gedoe en tijd
Dr komt vast een oplossing verschillende maten.. en dan de ene keer scheef links en dan weer rechts..
Zo, ben bijgelezen. Heb niet echt gereageerd want ik ben ontzettend moe Kom net uit mijn werk, vandaar. De kijker die vanmorgen geweest was is een gescheiden man die op zoek is naar woonruimte. Hij was erg te spreken over onze woning maar hij ging er nog een aantal bezichtigen. Dus nog even afwachten.
Nah hahahahahaah blond... je hebt m vast wel eens mogen aanschouwen op mijn hoofd als zijnde foute foto