nog even afwachten dus.. meestal nemen mensen in dat soort situaties wel snel beslissingen dus hoop niet dat je al te lang hoeft te wachten..
Ja ach, verwacht er maar niet te veel van... De makelaar zei dat het nog niet echt beter ging op de woningmarkt dus was al verbaasd dat we een bezichtiging hadden. We zien het wel!! Hé Anno bevalt het werken? Wat deed je ook al weer, Iets in de zorg toch? En hoelang duurt het afstuderen van Byron nog. (god ik lijk wel zo'n iemand die een verhoring doet ofzo) maar ja, je ben er de laatste tijd zo weinig dus nu moet ik het er maar van nemen he
Jah in de zorg, als helpende, bevalt prima vind het leuk om te doen. Tot april is ie nog bezig, hij is net begonnen, dus we hebben nog ff voor de boeg haha. Maar je gaat dus verhuisen?
Als het verplaatbaar is naar het ventje van lisette, dan mag het misschien kan je ze aan elkaar knutselen?
die heb ik ook ooit gehad!! heb ze nog steeds! (waren van nephaar) vond het vreselijk!! wassen was een avondvullend programma, en ze kriebelden gigantisch... heb ze ook maar twee maand gehad.
Oh april. Voor je het weet is het voorbij. Nou ja, we hebben ons huis te koop gezet. Eerst maar eens zien hoe dat gaat lopen. Het staat nu 2 maanden te koop en vandaag eerste kijkers gehad. Ach, had ook niet verwacht dat het storm ging lopen hoor. Maar we hoeven niet direct weg. Maar straks over een tijd vind ik het wel fijn voor Indi om in een wat kind-vriendelijkere buurt te wonen.