het cb zit hier in de straat.. dus lekker makkelijk. toen isabella de hielprik kreeg zat ik in onze bijkeuken met de droger aan (samen met mijn vader) vond het zooo zielig!!
hier zit het ook om de hoek dus daar ben ik wel blij mee. Toen Julian de hielprik kreeg was ik alleen met de kraamverzorgster thuis dus moest er wel bij blijven.
Zo ik ga er nu toch maar vandoor, want ik moet er morgen nog vroeger uit als dat ik ga werken. Op zich wel lekker, want dan heb ik de tandarts achter de rug voor iedereen goed en wel opgestaan is. En ik begin nu echt wel weer moe te worden. Trusten voor zo meiden.
Ik ga binnenkort even het kraamboek van Julian opzoeken zodat ik onze kraamverzorgster van toen een email kan sturen, zou ik al veel eerder doen maar kwam er telkens niet van en zou het wel heel leuk vinden als zij er in april ook weer bij is.
ik ben er 1 keer bijgeweest en ze moest zo hard huilen.. vond het vreselijk!! maar moet er ook bij zeggen dat ik zelf ook echt een angst heb voor naalden. waarom weet ik niet, maar kan van angst flauwvallen. en ik weet het, het stelt allemaal niets voor maar ik kan het niet van me afzetten.
Ja ik vind ook wel dat ze die moet hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het niet mega zielig vind.
dan is het misschien maar beter ook dat je er niet bij bent anders maak je het voor Isabella ook alleen maar moeilijker.
ik hoef die van de vorige keer echt niet weer!! deed echt werkelijk bijna niets!! heb nu ook bij een andere kraamzorg aangevraagd