Nou er is hier een wonder gebeurt Net zit ik nog te vertellen dat manlief niet naar de tandarts wilt en een half uur later belt hij de tandarts zelf op Om 12.15 heeft ie een afspraak dus. Ze zei wel dat ie alvast 150 euro contant mee kon nemen dus hoop dat het daar bij blijft en dat er niet nog een rekening op volgt Tja, dat krijg je als je een tijd niet gaat.
Ja, het is echt niet te geloven Nou heeft ie wel verschrikkelijke pijn hoor. Er ligt een zenuw bloot bij een kies
Zo, goedemorgen. Was ik weer.. Hier heeft Esmée een goede nacht gemaakt. Van gister kwart voor 8 ong. tot vanmorgen kwart voor 8. Gisteravond met buikpijn en harde buiken en zere rug naar bed gegaan en is nu nog niet over.. Normaal als ik dan geslapen heb, gaat het wel over. Nu dus niet... Esmée slaapt weer lekker, dus heb ff lekker de handen vrij gelukkig...
Dat kan ook. Wist niet eens dat die bestonden. Ik heb een roze kriebelding genomen, ze zei dat het wel meeviel.
Is jou alles van het lijst gelukt? Ik moet nog even voor dat ronde gele kijken. Papier heb ik genoeg.
Oke, dan zal ik eens kijken of die mij een beetje staan. En een halter heb ik sowieso. Vind ik wat fijner anders loop je de hele avond te hijssen voor mijn gevoel Of je moet een plakbh hebben maar die heb ik dus ook niet.
Oke, ik ga vandaag even op stap om alles in huis te halen. Alleen datgene van de markt moet nog even wachten want die is pas zaterdag.