Oh ja manlief is ruim een uur weg geweest toen hij naar de tandarts ging. Hij heeft dus een afgebroken kies en die zenuw ligt bloot. Nu is de zenuw ontstoken dus verdoven gaat dan niet. Nou heeft ze dus geprobeerd zonder verdoving de zenuw weg te halen. Maar hij ging zowat van zijn stokkie dus toen is ze er maar mee gestopt. Nu heeft ie pijnstilling en een kuur gegeven en volgende week als de ontsteking weg is gaat ze verder.
Het schijnt dat de meeste verpakkingen nog niet gewijzigd zijn. Vind het wel vreemd, want een kind moet 10 microgram vitamine D op een dag binnen krijgen. Maar dat halen ze toch ook uit andere dingen als alleen die druppels?
Voor paal sta je nooit. Het is eigenlijk wel zoals Bas het zei: "degenen die niet verkleed komen, staan voor paal". Maar Bas is iedereen nog een beetje extra aan het aansporen om verkleed te komen.
Zo, madam slaapt.. Gewoon zonder te mopperen en heb d'r nog niet weer gehoord gelukkig.. Sinds ik haar slaapzakje niet meer vastleg, gaat ze weer makkelijker slapen gelukkig!
Zo dames, ik ben er ook weer! Wat is er veel geschreven de laatste 2 dagen. Ik zie het niet zitten om alles bij te lezen hoor! Is er nog iets bijzonders gebeurd?
De ballonvaart was super! Het was heel helder weer, dus het uitzicht was bijzonder mooi! Zal zo ff een paar foto's plaatsen!
Heb verder niet heel veel tijd om te kletsen, want moet morgen extra werken. Mijn collega is ziek, dus ik moet morgen invallen. Eerst nog even met Arinde naar CB, ook voor prikken, en dan gelijk door naar oppas en naar school. Dus vanavond nog even wat voorbereiden. Lekker drukke week gehad zo... pffffff
Aha, de boefjes Ookal in de tanden dus weer! Nou de tanden van Mees laten echt op zich wachten hoor, al maanden geen nieuwe meer
Ach goss, die Merel. Moest jij haar van het CB ook zo in de houdgreep houden? Dat vond Mees 10 x erger dan de prikjes!!! Maaruh..... ik vind het netjes hoor qua groei! Hoe zat ze in haar curve dan? Ze kunnen natuurlijk ook niet in het tempo van het eerste jaar door blijven groeien anders hebben we straks allemaal reuzenkinderen . Zeiden ze tegen jou ook nog iets over het laten vallen van de avondfles of gaf jij die al niet meer?