hoi hoi ramoontje!! leuk dat je er ook bent!! super dat alles nog goed gaat op de camping en dat rick zin in school heeft!! wel raar dan dat joost zo afgevallen is.. kwebbels sterkte voor je mannetje met zijn kies!! hoop dat jij verder een leuke dag hebt gehad met je zus! sen wat vervelend dat er weer een weekend overheen gaat voordat je een afspraak hebt voor karsten.. liesje vreemd dat er niets uit je bloedonderzoeken komt.. hebben ze ook op zwangerschap gecontroleerd? essie gelukkig viel het mee bij de tandarts!! ben je er eerst weer een halfjaar vanaf!! wel leuk trouwens dat je schoonmoeder nu wel wil komen. ingrid hoe is het met jou? ben je alweer beter? linnielin gave foto's!! lijkt me ook een hele mooie ervaring een ballonvaart!! susanne hoop dat je dag nog meeviel omdat je vanochtend dacht dat het een drama dag zou worden! kwebbels en sen zo te lezen hebben jullie het lekker druk met de voorbereidingen voor essie haar feestje!! leuk!!! verder weet ik het niet meer, sorry!
Bas had net trouwens een Cornetto als toetje. Dus hij denkt "ik geef Merel ff 1 likje". Nou dat heeft hij geweten. Ze heeft zowat zijn halve ijsje op. En ze zag er echt niet meer uit: helemaal vol ijs zat ze. Dus Bas heeft een foto of 40 zitten schieten daarvan.
Meiden, ik ben er weer vandoor...baal enorm van deze internetverbinding . Heb al zoveel gemist de afgelopen weken en nu kan ik nóg niet eens een paar berichtjes bijbenen, grrrrr. Tot gauw weer!!!
Ja maar als ik Bas moet geloven zal ik de mensen een beetje aan moeten gaan sporen om daadwerkelijk te dansen. Hij zei namelijk net "denk je nou echt dat er mensen gaan dansen?" Ehhhhhhhhhhhh ja, dat was wel de bedoeling eigenlijk .
Hihi Indi is ook aardig aan de grote kant. Ik schat dat ze nu zo'n 13 kilo weegt en 83 cm is(vorige keer bij cb was ze 11980 gr en 81 cm.). Ach, ze heeft wat reserves
Dan zal die waarschijnlijk in korte tijd veel tanden krijgen. Had Indi ook. Een hele tijd niks en toen in een week 4 tanden.
Ja ik zal wel ff spammen, maar niet nu. Moet eerst de leuke er even gaan uitzoeken en daar heb ik nu geen zin in.
Julian inderdaad ook een hele tijd niks en nu in een week tijd ongeveer 4 kiezen en in ieder geval 2 hoektanden verder en volgens mij komen zijn onderste hoektanden ook nog door.