Ja en dat had ze niet echt hoor. Tenminste niks gemerkt. Dus ze hebben gewoon verkeerd gemeten denk ik. Jij gaf Karsten toch 180 cc per voeding? Hoezo doe jij dat want bij mij op het CB moest ik 150 geven maar ze krijgt ook 5 voedingen op een dag (Karsten ook toch?) of zijn er richtlijnen voor ofzo. Ik heb geen verstand van FV namelijk
Soep met salade en brood. Heb geen zin om alles overhoop te halen voor mij alleen. Heb de hele week al gekookt dus ik vind het wel ff goed voor vandaag. Morgen weer aardappel en groente
Ik geloof dat als ze boven de 5 kilo zijn ze naar 180cc mogen. Maar dat is een richtlijn. Karsten krijgt in principe 5 flessen van 180cc plus poeder = 205cc.
Ik kan het alleen niet uitstaan als ik zo n dag heb. Gelukkig heb ze dan ook niet vaak Ook pas sinds Indi er is hoor. Voorheen had ik ook meer van die dagen
Nee gewoon bij mij maar ik hoorde dat ie net een bedje heeft gekocht voor volgende week... slik... definitief...
Lijkt me ook echt niet makkelijk gevoelsmatig als je in de situatie zit waar jij en Yaron nu in zitten.