Gezellig! Ingrid weet jij nog lekkere (disco) dans nummers uit de jaren zeventig of tachtig? Ik heb nu de CD Disco Fever gekocht en Bas zit nog andere dingen te downloaden, maar meer ideeën zijn altijd welkom.
uhmmm.... abba, beegees, de nummers van saturday night fever.... verder zou ik het eigenlijk niet weten.
hier ook al en nu is die super sloom!! Maar ik ga je verlaten, ga de douche opzoeken en dan mijn bedje! Tot morgen!!! Slaap lekker!
Hé ben je douchen Ingrid? Je zegt niet meer zoveel. Ik ben er nog steeds, maar ben tevens aan het snuffelen naar muziek.
Goedenavond! Nou hier is alles weer op z'n plek! De kamer en de keuken zijn geverfd! Het is wel ontzettend leuk geworden!! Foto's houden jullie nog tegoed! Lisette,Jullie zijn zekers goed geslaagd! Super hoor! KK, sterkte met je buik en rug!! Enne niet vannacht bevallen hoor want ben mijn telefoon vergeten bij mijn ouders! Leuke kleertjes voorbij zien komen!! Wat ik wel vind is dat Noppies toch aardig duur begint te worden.. In het begin betaalde ik nog 20,- voor een broekje en nu is het 32,95 als ik me niet vergis.. Wordt me aardig gortig.. Essie, Nog druk met de laatste dingentjes voorbereiden? Ik vind het echt jammer dat het zover weg is Ramoon, leuk van je te horen!! Was het nog wel de zelfde cb?? Anders kan het ook wel aan de weegschaal hebben gelegen.. Of misschien onbewust toch wat stress van de verhuizing? Verder weet ik het al even niet meer..
Hey, je hebt helemaal gelijk hoor wat betrefd de prijzen van de broekjes van noppies, hij krijgt er daarom ook maar 1 van omdat ik ze zo stoer vind en verder moet hij het doen met die van de h&m en prenatal en weet ik waar vandaan maar in ieder geval de goedkopere Ben benieuwd hoe het is geworden en welke kleuren jullie hebben gebruikt maar ik wacht de foto's (on)geduldig af
Waar ik eigenlijk voor online kwam is omdat we het gisteren over vitamine d hadden en waar dat uit te halen is. Vitamine d is ook uit boter te halen! Zag het staan op het kuipje want er stond op 7 vitamines dus moest ik natuurlijk even kijken welke 7 en vitamine d is er daar 1 van.