Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, flauw hoor! Als het nou elke dag gebeurt, maar af en toe eens eentje...

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Bij mij voelde het heel anders dan bij MAARIT.;)
    Denk dat Veraatje hetzelfde heeft bij MARIN.:D;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan was ik iets te vroeg.:D

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gaat helemaal goedkomen.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Whahahaha die is goed.:D
    Ik hoop dat het je lukt.:p

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    We zien hem en zn vrouw hier bijna nooit. nu hadden ze Ivy ook al ruim 2 maandne niet gezien en dit keer dacht ik bekijk het maar ik ga ook niet. Hoorde ik m een paar keer zeggen toen Ivy niet bij m wou komen, ja ze kent me ook niet want we zien haar nooit. ja grrrrr, aan wie ligt dat verdorie nou. Was zo kwaad.

7. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, nu ga ik er echt van door. Even mijn haren fohnen en dan Arinde maar eens uit bed plukken, die heeft in ieder geval al weer 2,5 uur geslapen. Heerlijk!!

Fijn weekend allemaal!!!!

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O alle dames met een banner van Bump and Beyond, ik denk dat jullie ook een nieuwe moeten maken.
    Ze hebben een andere tekst tegenwoordig dus ik denk dat alle oude niet meer bestaan.;)

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ow handig, ha dnet vorige week een nieuwe gemaakt.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En heb je dat ook gezegd?

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jij ook!!!!!!

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ze hebben wel dezelfde layouts dus ik was zo klaar gelukkig.:)

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    nee, wou ik niet doen zo op de verjaardag van mn schoonzus. Heb maar weer gezegd dat we s een keer over en weer wat af moetne spreken en dan ziet ie het maar verder.
    Ik ga Ivy maar s uit be dhalen want die wil neit slapen.

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Veraatje, wat lief dat je nog even je bevallingsverhaal komt vertellen! ERg leuk. Heel veel geluk voor jou en je gezinnetje.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nee deze keer niet, wil haast gelukkig zeggen maar dat klinkt zo vreemd. Denk dat het ook door de situatie komt, zijn oma was natuurlijk al een stuk ouder en haar lichaam was op van de artrose en ze had er zelf vrede mee en was verder niet ziek. Zijn opa daar integen is eigenlijk nooit ziek geweest behalve een tia een paar jaar voordat ik bij Roeland was en was altijd een hele sterke man en nu is er zo'n ***ziekte die er misschien wel voor zorgt dat hij niet lang meer bij ons is. Ik snap trouwens precies wat je bedoeld met dat je hoopt dat hij niet lang hoeft te lijden, ik voel precies hetzelfde. Het liefst heb ik hem nog 20jaar bij ons maar als het dan tijd is dan hoop ik dat het snel gaat zonder onnodig veel pijn.

Probleem is wel dat Roeland zijn oma, die dus bij deze opa hoort, alcoholist is. Iedereen heeft er al vaker wat van gezegd maar ze luisterd niet en gaat gewoon door. Laatst heeft een oom van Roeland al meerdere aanvaringen met haar gehad ivm haar drankprobleem en nu wilde ze mee naar het ziekenhuis terwijl ze had gedronken:$ Mooi niet dat ze meekwam natuurlijk maar ja het is gewoon hard, zowel voor haar als voor hem maar je kan moeilijk met een bezopen persoon op bezoek komen in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze zich de komende tijd gewoon beseft waar ze mee bezig is en stopt met drinken al is het alleen maar voor haar man en om hem te kunnen steunen in deze moeilijke tijd.

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik hoop dat je toch nog een fijne middag hebt.;)

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo heb Indi om 12.45 op bed gelegd ongeveer en ze slaapt nog steeds :$:$:$:$:$:$ Nou lag ikz elf een boek op de bank te lezen en ik ik ben dus ook in slaap gevallen:). Was wel ff lekker haha.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hem kennende lukt dat niet want hij vind het veels te grappig als ik de geluiden maak en om mij uit te lachen ;):D

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gelukkig snap je precies hoe ik het bedoelde.

En sorry dat ik het zeg maar ik denk als zijn oma al zo lang alcoholist is dat dit niet in ene verandert omdat hij ziek is.:(

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    tnx, we gaan maar ff rustig boodscahppen doen.

Share This Page