vind het sowieso een beetje commercieel om het maar een naam te geven. als baby heb ik die rootzooi ook niet gehad en ik ben er ook wel groot om geworden.
leuk! heb je je eigen huis nog op de foto kunnen zetten? want dat wou je toch? het lijkt mij ook super om te varen.hoop ook dat ik dat ook nog een keer mag meemaken
Klinkt als een geslaagde dag gisteren en dus, met de verjaardag van zaterdag erbij, een heel geslaagd weekend!! En wat heerlijk lekker zo bijslapen zeg, wat zul jij je vandaag fit voelen!!!
volgens mij zitten alle cb's met die melk ook nog niet op 1 lijn (met wat wel vraag ik me soms af) wij doen niet anders als halfvolle melk omdat ik dat het lekkerst vind en remco lust het helemaal niet
heb het met maud destijds ook gehad. was ook geen aanwijsbare reden voor, maar de keer erop was alles weer prima. we hebben het toen op een aantal factoren gegooi zoals erg beweeglijk,ziek zijn en een ander die het meet gedeelte deed
ik doe half half ligt maar net aan op wat voor manie ze gaat staan. maar over het algemeen leg ik haar dan 1x terug en daarna zoekt ze het zelf maar uit
jee Lk, jij bent ver aan het terug lezen. Daar begin ik nooit aan hoor als er zoveel staat. Dan ben ik een halve dag bezig zeg. Wel goed van je. Ivy ligt weer lekker te slapen dus ik ga zo maar s opruimen en stofzuigen en daarna ff douchen. Om half 4 weer weg om te werken dus nog ff wat doen hier.
Met mij wou ze in 1e instantie absoluut niks te doen hebben. Bas herkende ze daarintegen iets beter en sneller.
50% van de gasten was echt verkleed. Mijn collaga, de meiden, mijn vader en moeder, DJ D (gaat normaal ook niet zo verkleed) en dan natuurlijk Bas, Merel en ikke. De rest was wel echt helemaal netjes opgemaakt enzo. Dat had ik ook gevraagd: als ze zich niet wilden verkleden of ze dan in elk geval wilden komen alsof ze zouden gaan stappen. Maar er ontbreken ook nog foto's hoor, van mensen die jullie dan weer niet kennen, maar wel verkleed waren.
Thanks! Enne ik zit gewoon op mijn werk. Van Bas heb ik die Swarovski ring met die bloem gehad van laatst. En van Merel een tekening.
Lieve Essie, Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!! Er is er 1 jarig Hoera hoera, Dat kun je wel zien dat ben JIJ!!! Maake r nog een leuke dag van! En leuke foto's van een geslaagd feestje!!!