Heb je een reserve? Je hoort zo vaak verhalen dat lievelingsknuffels kwijtraken en dat de ouders geen nieuwe meer kunnen vinden en het kind helemaal stuk is van verdriet.
Hmmm moeilijk als je zo'n relatie hebt! En jammer dat jullie er ook niet zo goed over kunnen praten (tenminste dat is wat ik eruit begrijp)... Opgeven is ook best moeilijk, zeker als je samen een kind heb en toch wel gevoelens voor elkaar hebt! Ik hoop echt voor jullie dat jullie er goed over kunnen praten en uiteindelijk tot een oplossing komen, welke het ook is!
Ik heb maar 1 box, 1 wippert, 1 babybedje en 1 campingbedje. Misschien kunnen Essie en Kwebbels een wippert meenemen?
Jah maar ik kom niet langs de bijenkorf dat is zowat de enige plek in nederland waar ze die knuffel hebben en vast in Amsterdam in de Paul Frank winkel haha...Volgende week haal ik m wel...
Indi had de boel ondergescheten. Godzijdank werd ze er wakker van want het was 1 invasie POEP Had geen minuut langer in de luier moeten blijven zitten want dan zat het overal
Nou ga Indi zo maar weer op bed leggen. Die is verschrikkelijk moe, alleen maar gapen gapen en gapen. Aangezien we vanavond visite krijgen anders is ze zo huilerig