Nou, ik ga me maar eens storten op een berg strijkgoed. Daarna na de vergadering, dus ik hoop vanavond wel weer even online te komen. Tot straks!!!
Echt ontzettend flauw. vind eht al belachelijk dat ze jullie met een klein kind zo'n eind laten rijden. ze kunnen toch ook naar jullie toe komen. veel rustiger voor Nikita. Lekker genieten van de trots van je moeder!
grappig om te lezen dat iedereen een andere manier heeft om tandjes te poetsen haha. hier laat ik nikita altijd op de knopjes drukken van de wasmachine als ie niet aan staat. beetje afleiding. maar nikita vindt t peotsen ergens anders als in de badkamer niet goed. dan is t echt drama.
Hier helpt niks. het is een soort worstelpartij. Moet haar handjes vasthouden omdat ze ander de borstel grijpt en dan maar proberen om tussen die klemmende kaakjes te poetsen.
ons huis is te klein om met 9 personen hier sinterklaas te vieren en anders moeten 6 mensen helemaal zon takke end rijden dus is t gewoon goedkoper om daarheen te gaan. nikita vindt t ook niet erg hoor om zon eind te rijden als ze halverwege maar ff haar benen mag strekken als ze niet ligt te slapen. maar t gaat om t principe. niemand gelooft er nog in en naar mijn mening is kerst gewoon leuker(tot nikita t snapt he, want dan willen we wel sinterklaas vieren speciaal voor haar) dus ik snap niet waarom ze t niet een keertje met kerst willen vieren. en daarnaast vindt ik t nogal kinderachtig dat iedereen zo moeilijk doet dat door mij geen sinterklaas gevierd kan worden. hun kunnen ook wel hun gezonde verstand gebruiken en snappen dat dit weer de kans van mijn leven is om door te gaan naar t NK
nikita slaapt nog steeds. zit te wachten tot ze wakker wordt. maar dat zal niet lang meer duren want die schilders zijn ook weer hiero. etterbakken. die zitten nou de voordeur en de kozijnen van nikita haar kamertje te schuren en de meterkast. en ik mag niet weg met de kinderwagen omdat anders hun schilderwerk verknalt wordt terwijl t er niet uitziet maar goed
Nope. Lijkt wel alsof al die drukte er nu pas uitkomt. Heb echt stokjes momenteel nodig om mijn ogen open te houden.
Ik had het meer over jonge kinderen. Die niet begrijpen dat Sinterklaas niet gaat komen. Op deze leeftijd moeten ze je toch meer respecteren! Vervelend dat het zo moet gaan.
En helpt het ook niet als ze eerst zelf even mag poetsen? En dat jij het daarna nog even nadoet of met een andere borstel ondertussen zelf poetst? 't is maar een idee hoor...
jep. wij gebruiken ook een deel van de meterkast als bergruimte en die spullen waaronder 2 snowboards hadden ze met t autostoeltje eruit gehaald omdat ze er anders niet bij konden en belde aan of we t ff weg konden halen. vorige keer wisten ze ook al zo lekker hun dingen te doen toen liepen ze gewoon binnen omdat ze er anders niet bij konden(dat was van de achterkant en klopte gewoon op t raam om half 7 omdat ze wilde beginnen. terwijl ik nog aan t eten was in mijn ondergoed. ben blij als ze weer weg zijn stel idioten bij elkaar
Jeetje wat een reactie van je vader zeg Die ben je liever kwijt dan rijk geloof ik. En wat een gedoe over sinterklaasavond. Gewoon doen hoe jij het wilt doen en desnoods dan maar zonder hun:x
das is inderdaad een beter effect dan een webcam. en dan zo'n spieker in de tuin en hoor je, psst weg poes weg kunnen ze nog beter een watersprinkler in de tuin zetten hoeven ze de plantjes ook geen water meer te geven haha
toen ik vertelde dat ik zwanger was zijn reactie,ja dus wat moet ik ermee? leuk voor je. en inderdaad als ze moeilijk doen dan lekker zonder hun en gaan we gezellig naar almere in plaats van tilburg
Nou heb alles wel bijgelezen maar geen tijd om overal op te reageren. Ga even voorbereidingen treffen voor het eten en Indi valt me lastig haha. Die vind de laptop erg interessant.
leuk he als ze iets ontdekt hebben. ier heeft nikita de knopjes van de pc ontdekt die t luikje van de cd open en dicht doet. leuk speeltje haha. smakelijk eten alvast