Kutgedoe, zeg maar! HEt is echt jammer dat het zo moet gaan, ik dacht even dat het weer helemaal goed met jullie twee zou komen en dat had ik je graag gegund!
Toch een beetje jammer, als iedereen door heeft hoe goed hij werkt, dan lukt het mij misschien nooit om weer een pagina te openen.
Nee. Die had Silla in het leven geroepen. Als je een bladzijde alleen had volgemaakt, was dat nou een Anno Niempje? ofzoiets.... Ik ga het wel even opzoeken.
Maar goed dat ik geen twee smilies gebruikte anders had dat vast teveel tijd gekost en was het weer als tweede op de pagina gekomen.
Nou me visite komt later want ze zijn uit eten en dat loopt uit. Naja dan kom ik nog maar even forummen he
Daar trapt ie dus mooi niet in.... En nu heb ik dus weer een probleem: - 4.30 uur 100 ml - 9.15 uur 165 ml - 13.15 uur 165 ml - 16.30 uur 165 ml en nu: HONGER....... maar wat nu?
he dames, ben vanmiddag met mijn moeder geweest winkelen, moest nieuwe schoenen hebben en waar kom ik mee thuis, 1 lange tuniek met legging, 1 3 kwartbroek zwart en een spijkerbroek! wel 2 maten groter dan voor de zwangerschap maar ja, kan ik eindelijk die positie broeken in de kast hangen. om 6 uur mika de fles gegeven, heeft na de fles de hele tijd gehuild, heeft geboerd en alles maar bleef maar huilen, uiteindelijk toch wel in slaap gevallen gelukkig nu slaapt ie nog steeds lekker.
Lekker geshopt dus! En die 2 maten groter, ach dat ziet toch niemand en anders knip je het labeltje er maar uit (zo redeneer ik tenminste altijd) . Heb je ook nog nieuwe schoenen gekocht, of ben je daar niet voor geslaagd?
Hey ladies Alles goed? Hier wel Even een Wessel foto en een hanger die ik heb gemaakt met de W van Willem, Wilma, Wilfred of is het nou Wessel 8)