Gesprek ging goed. Ze wil Maarit eerst 3x zien. Dan gaat ze met haar kleuren, spelletjes doen en ondertussen probeert ze info los te krijgen. Na de 3e sessie volgt er een gesprek met ons en zo nodig nog weer 3 sessies met Maarit.
Ik hoop dat ik het red om bij te lezen anders komt de rest morgen. Moet nl om 19 naar Maarits school voor een ouderavond. Deze duurt tot 21.45 uur dus ik zal ook niet meer online komen daarna.
Misschien dat hij dan na donderdag iets meer begrip voor je situatie kan hebben. En trouwens zonder jouw toestemming mag jouw ha helemaal niets over jou bespreken.
Meis ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuf geven.
Heel veel sterkte morgen meis. Ik hoop dat je snel opknapt! Fijn zeg dat Youame zo goed slaapt. Ze komt dus niet meer haar bed uit? Als je hersteld bent van je operatie heb je vast wel een foto van Youame. Ben erg benieuwd hoe mooi ze het gemaakt hebben. Of heb je een foto op hyves staan?
Is alleen maar mest voor in de tuin. Een flinke ziekenboeg dus. Veel beterschap allemaal. Wens je vader heel veel kracht namens mij.
Kan me voorstellen zeg. Enne Sinterklaas valt volgend jaar toch ook in het weekend? Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken en volg lekker je hart zou ik zeggen.