pfff, ideaal. ik mag hier al blij zijn als het me 1 minuut lukt en dan kan ik daarvan maar de helft van de tijd echt iets poetsen
vandaag een rotdag maar over het algemeen goed!! heb nu last van mijn bekken maar ben nu lekker twee dagen vrij, dus even lekker bijkomen!
ja, hier wordt ook elke avond gepoetst, alleen lang niet zo grondig als ik het zou willen. Ze klemt na een minuutje gewoon haar kaken op elkaar en gaat draaien en noem maar op. Alles om weg te komen.
whaha, Ivy schrikt niet als ik boos wordt. die moet juist ontzettend hard lachen zodra ik mn stem verhef, nee roep, boos doe of haar ergens bij weg trek. Ze ligt echt krom van de lach dan. wat moet je daar nou mee
Hier wordt het wel degelijk expres gedaan met dingen gooien of ergens aan zitten. Dan kijkt ze eerst met een ondeugend hoofd naar mij en dan vervolgens doet ze het. Tis echt een dondersteen.
Nee nog niet.. Per 1 nov.. heb nu nog eerst vakantie.. Hebben al twee weken gehad.. zitten nu in de derde week en hierna nog een week!
Oh Indi was vanmiddag ook nogal bijdehand. Ze trekt aan mijn haren. Mijn eerste reactie was AUW roepen. Dat vond mevrouw erg grappig. Mevrouw deed het dus nog een keer. En ik gelijk gezegd: Nee, dat mag niet. En lachen joh! Toen deed ze het nog een keer. Ik weer, nee dat mag niet Indi. En een schik dat ze had. Toen deed ze het weer en heb ik haar zachtjes aan haar haartjes getrokken. Toen lag ze helemaal dubbel en ik dus uiteindelijk ook.... Wat moet je daar nou mee?
heb er hier ook last van. justin toont zijn nieuwe lach (neus optrekken en glimlachen) en gaat vervolgens gewoon door. moet hem vaak echt wegtrekken voordat hij het niet meer doet oh en tandenpoetsen, nou dat hou ik zelfs geen minuut vol hoor!! even onder en boven en daarna wil hij zelf poetsen...lees: sabbelen en buiten op de borstel!! ach ja...