Jeetje zeg, wat een domper op het weekend Hoe was Justin in de auto dan? Bleef hij wel rustig of moest hij huilen??
mijn schoonmoeder is fysio die heeft daar wel veel tips voor, en heb de vorige keer al ceasar therapie gehad, de houdingen enzo weet ik dus in principe wel
ik ga er ook vandoor. morgen om 8.45 uur naar de kinderarts, vanwege justin zijn kuren (flauwvallen) dus ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen! Hopelijk kan hij/zij me geruststellen. We zullen wel zien. fijne avond en tot snel!!
Ja, hij is idd van esprit. Het is een jas van de mini boys collectie (dus niet de baby boys) en het is maat 80/86, maar hij valt redelijk ruim. vooral de mouwen zijn nu nog wel te lang hoor.
alleen toen hij honger had en toen hij daarna even uit zijn stoel wilde. maar toen ik hem na 10 minuutjes weer terugzette was dat geen probleem. uiteindelijk is hij in slaap gevallen..gelukkig
Zag vandaag bij de hema ook leuke jasjes, van die gewatteerde.... deze....... ziet er op de foto niet zo leuk uit maar in het echt was hij best leuk voor een jongen
Trusten! Ik wou 13 min. geleden ook afsluiten en probeer voor die tijd nog bij te lezen maar dat red ik steeds net niet dus ben nog steeds online