nee heb niks kunnen vinden, mijn laarzen zijn helemaal kapot, de stiksels laten los dus ja, moet nieuwe hebben, maar alles wat ik leuk vind zijn of super duur of die krijg ik niet dicht dus ja, toen poepie chaggie natuurlijk, maar ja dan maar voor kleding shoppen . hoe staat het met het huisje, is het nu definief dat jullie gaan verhuizen?
ja ik vind het ook altijd moeilijk wat dan te doen, als je misschien een klein flesje maakt? wat voor speen heb je erop?
spannend, en waar gingen jullie ook alweer naar toe? heb niet veel terug gelezen misschien heb je het al verteld
Hij is gelukkig weer in slaap gevallen...... Ik hoop dat hij het nog even uitzingt nu. Heb ruim 3 kwartier met 'm rondgewandeld (Joost in de draagdoek) om 'm in slaap te krijgen en net was ie dus echt aan 't mopperen om eten, maar is toch weer gaan slapen (nog steeds in de draagdoek). Ik gebruik de Avent fles met Avent speen met 2 gaatjes, dan doet hij er 30 minuten of langer over (165 cc), of de Difrax S-fles met een S-speen, dan doet hij over dezelfde hoeveelheid zo'n 10 minuten. Ik gebruik meestal de Avent....
en als je dan een keertje de 1 pakt dat ie iets harder moet werken, doe ik ook af en toe met mika, dan valt ie bijna in slaap met voeden, weet niet of het met joost werkt?
Ik was nog eens een keer terug aan 't lezen..... Dat kan ik idd ook doen. Ik wacht nu af hoe laat hij komt....hij heeft om 16.30 uur zijn laatste fles gedronken (4.30, 9.15, 13.15, 16.30) en slaapt nu in de draagdoek (dacht net dat 'ie honger had, maar hij is toch weer gaan slapen, of zeg maar 'snurken' ).
Hij moet met die met 2 gaatjes net zo hard werken als met die met 1 gaatje (tenminste hij doet er dan met beide 30 minuten of langer over)..... Ach ik zie wel, en anders doe ik wat Senn voorstelde: volle fles als hij zich meldt en dan voor het slapengaan 'aftanken'.....