Sen balen van je nacht zeg. Had ie weer koorts gisteravond? Mirrem ook balen van jouw nacht. Gelukkig sliep hij bij jullie in bed wel door. Daantje: Mannen? Als manlief hier commentaar op mijn schoonmaakwerk zou hebben dan zou ik zeggen dat hij het voortaan zelf mag gaan doen.
Nou ik had dus mooi iets harder getrokken zodat ze ook voelde dat het pijn doet. Sven en Maarit waren het gauw afgeleerd.
Nou hier een lekkere nacht gehad. Indi werd wakker om 8 uur geloof ik dus dat is een mooie tijd! Vandaag een drukke dag. Manlief moet naar de tandarts, we krijgen visite, ik moet werken, we moeten even naar de stad en dan nog het huishouden8)
Nou ik trok ook aardig hard voor mijn gevoel En Indi heeft nu net EINDELIJk wat haartjes. Zou zonde zijn als ik dat er allemaal weer uittrok
Wij ook inmiddels maar heeeeeeeeeeel soms neemt hij wel eens wat mee. Maar dat is op 1 hand te tellen hoor.
Kan de capuchon er vanaf? Ik vind dat altijd zo lastig in de auto als hij in het autostoeltje zit en je hebt dat ding in je nek gepropt zitten.
Mega irritant he? Zijn vast niet ingesteld op van die snelle lezers en typers als de juli 2008 mama's!!
Maar.................. Niels is in andere dingen weer mega attent en zorgzaam en daar mag manlief van mij dan weer een heel groot voorbeeld aan nemen!!!
Ik weet niet eens meer de tijden maar ben echt helemaal brak. Als Niels vanmiddag wakker is ga ik er nog even in.
Ik geloof het wel maar weet het niet 100% zeker meer, maar dacht het wel hoor want daar let ik dus ook altijd op