Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    en mijn vent is niet zo van het trouwen....hij heeft me wel gevraagd 2 jaar geleden maar als ik het erover heb dan kijkt ie me met grote ogen aan van je meent het toch niet echt he :$

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier ook alleen maar 's avonds voor het naar bed gaan hoor

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Oeps, vervelend ja :) Kan je niks aan doen natuurlijk en andere mama's zullen het niet erg vinden, maar niet mama's kunnen daar soms helaas behoorlijk geïrriteerd op reageren ;)

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hihihi, ja, gelukkig maar!!! Je moet soms echt wel een behoorlijk incasseringsvermogen en engelengeduld hebben. Zo zat ik gisteren nog te denken dat m'n leven nu Mees er is echt gewoon 180 graden anders is dan voorheen. Eerder leefde je ook gewoon voor jezelf en deed je je eigen dingen en was je je eigen persoon en nu leef je eigenlijk echt voor je kind en ben je op de eerste plaats mama, dan komt een hele poos niets, en ergens helemaal achteraan ben je een keer gewoon jezelf. Ik vind het niet erg hoor, begrijp me niet verkeerd en heb er ook gee moeite mee, maar soms denk ik weleens 'jeetje, wat was het kinderloze leven toch een luxe dat je kon doen en laten wat in je opkwam' maar dat realiseerde je je toen gewoon helemaal niet.
    Maar per saldo heb ik toch liever de luxe van het kinderrijke leven hoor, Mees is voor mij echt numero uno voor altijd en eeuwig!!!! Een leven zonder hem zou voor mij echt niet meer hoeven en is totaal onvoorstelbaar.

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Het was echt geweldig die dag en ik vind het persoonlijk ook heel fijn om iemands vrouw te zijn. Voor mij persoonlijk is dat echt een meerwaarde, maar kan me voorstellen dat het dat voor anderen totaal niet heeft hoor. Is gewoon een persoonlijk gevoel.
    Maar... het kost wel echt een bom met duiten dus ik ben blij dat we het voor Mees gedaan hebben, want we hadden het nu minder goed kunnen missen denk ik ;)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Liesje, ben weer even aan de slag. Tot later!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik wil het wel graag hoor en als het eindelijk zover is houden we het ook klein hoor

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente

tot laterrrrr

11

6

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedemorgen :D

Susanne: Wat verdrietig hoe je vader doet zeg :(. Was hij ook al zo voordat hij een vriendin had? Of is hij gehersenspoelt door haar :(

KK Esther en Ingrid, veel plezier vanmiddag :D gezellig!

KK: Ben benieuwd wanneer je bevalt, ik kijk elke dag even. Maar ik denk dat je nog meer benieuwd bent ;)

Hier wordt niet aan de haren getrokken, maar Wessel mept me sinds twee dagen in mijn gezicht :x weet niet goed hoe ik dat moet oplossen want als ik zijn handjes pak en zeg dat het niet mag kijkt hij zelf voldaan ;)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    tot hun 2e hoeft het maar 1x toch? ik poets ook niet met tandpasta.. weet eigenlijk niet of dat al nodig is??

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Hoe is het met KK? nog geen dametje op dr bij? Volgens mij niet, anders kwam dr vast geen bezoek haha.
    Kijk ook elke dag ff, of hier, of op hyves :D

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0

Goedemorgen.. Noof vind bijden leuk.. en als ze mept, pak ik ook haar handjes, en dan kijkt ze me wel aan van "nou en" maar toch.. of ik zet haar gewoon op de grond neer ofzo.. geen zin om me te laten meppen door een kind :p (ik mep nog niet terug ofzo hoor :p)

en zodra ze gaat huilen, is het over ;) dan heeft ze door dat het ECHT niet leuk is..

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ik wil niet trouwen.. Niks voor mij, al zijn de jurken soms wel erg mooi.. wil wel het feest, maar niet de plechtigheid ;)

14. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
  15. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0

Gelukkig! (had ergens gelezen, dat ie dan zo boos werd, dat ie stopte met ademen ofzo? of dat deed jij?..) nou jah, in elk geval fijn dat het geen epelepsie was! kan ook de link lezen..

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, met tandpasta moet al wel. Heb het straks ff opgezocht. Tot 2 jaar is 1 x per dag voldoende, met peutertandpasta. Vanaf 2 tot 5 2 x per dag met peutertandpasta en vanaf 5 jaar 2 x per dag met gewone tandpasta ;)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Link gelezen, stuk duidelijker ;) haha

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    oke, nou dan toch maar ff opzoek naar tandpasta voor dr ;)

Ik las gister trouwens over tandenpoets drama, dat was hier eerst ook zo, maar nu heb ik zo n tandeborstel met lichtje (die knippert van de action) en dat vind ze helemaal prachtig, en vaak geef ik haar de borstel, als ik mn tanden ook poets, smorgens, en dan gaat zij ook poetsen, en doe ik het later nog ff een beetje bij haar.

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Wat een geruststelling zeg!! Al lijkt het me toch heel vervelend om mee te maken en is het jammer dat je er eigenlijk niks aan kan doen (had het stukje gelezen van je link). Hoop dat hij er gauw overheen groeit dus!! Maar goed, in ieder geval een mega opluchting idd dat het niets ernstigs is en zeker geen epileptie is!!

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen dames,

Slecht geslapen hier. werd al erg vroeg wakker gemauwd door 1 van de katten.
    Al wezen zwemmen met Ivy maar ze had er niet vele zin in vandaag. Ze ging ook steeds warmer voelen en kreeg knalrode wangen. Thuis wilde ik ff tempen maar nergens die rot thermometer te vinden. Maar ze voelt zich overduidelijk niet lekker en kijkt heel flauw uit haar oogjes dus heb haar met een zetpil op bed gelegd en het was gelijk stil. Arm moppie. Ben ik niet gewend, ze is nog nooit ziek geweest. tot nu toe alleen die pcm af en toe gebruikt als er een tandje kwam.

Share This Page