papa's nou ja in dit geval was het goed bedoelt. en natuurlijk niet te vergeten gefeliciteerd met je vermaanddag mikayla
Hahahaha, hier ook. Papa zorgt er altijd voor dat wat mama niet wil toch gebeurt! Saan kan echt midden in de nacht met Nièl gaan spelen....En het dan maar raar vinden als hij niet wil slapen .
Je bv kan soms teruglopen als je ziek bent, en rond de 5 weken heb je regeldagen. Niet fijn als je ziek bent. En ook erg fijn zo'n begrijpende en behulpzame man
Hier ben ik weer ff... Kom net bij de HA vandaan. Eerst even over Tygo gebabbeld, wilde nl. weten waarom het oogwit van hem wat blauwgrijzig eruit zit, dat heeft dus te maken met zijn "pigmentatie" (hij is toch een mixi van verschillende afkomsten te weten kwart surinaams en 1/8 indonesisch). Tevens vond ik zijn fontanel wat blauwig, maar dat was ook niets ernstigs. Toen ondezoek aan mijn onderkantje! 't was verschrikkelijk gevoelig, ze heeft ook maar niet inwendig gekeken dat komt nog. Maar de hechtingen waren genezen maar...ja ja waar ik dus al bang voor was...ze hebben het niet netjes afgewerkt, kep wat verdikkingen en langs mijn artiesteningang (leuk woord voor onze woordenlijst ) zat toch ook een scheur...nou die hebben ze dus niet netjes gesloten maar tis wel dichtgegroeid. Verder moet ik morgen nog ff mijn urine laten testen want ze vermoed dat ik ook nog een schimmelinfectie heb. En ik wordt aangemeld voor een Postnatale depressie groep want de dokter vond dat ik daar naar neigde. Ze beldt me vanmiddag terug om te vertellen wanneer. Ook vind ze dat ik een afspraak moet maken met de Gyn's die bij mijn bevalling aanwezig zijn geweest. Zodat zij aan mij kunnen vertellen waarom ze bepaalde handelingen cq beslissingen hebben genomen. Maar ja ALSOF ZE DAT ZICH NOG KUNNEN HERINNEREN? ! vraag ik me dan af. Pfff ik heb dus HELEMAAL geen zin in dat gesprek. Denk dat ik dat dus ook pas doe wanneer ik de eerste sessie bij de PostDepriClub heb gehad.
Jeetje zeg, niet netjes allemaal hoe het bij je bevalling is gegaan dus. Goed dat je naar die groep gaat, hoop dat het helpt! Veel sterkte ermee!
Ik vind het heel goed dat je actie hebt ondernomen en ik hoop heel erg dat je gauw weer de oude bent! Succes meid en een dikke knuffel.
Zo, ik ga mijn meid maar eens wakker maken. Eens kijken of ik vanmiddag nog met haar even het centrum in ga. Morgenvroeg ga ik trouwens naar mijn werk met haar. Even showen en nog beschuit met muisjes trakteren. Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan.
Eigenlijk moet Senn daar de credits voor krijgen...zij vermoede het al... Al dacht ik dat het niet zo was maar toen ik zelf het i-net op ging en gister zo geirriteerd was heb ik idd gelijk aktie genomen.
Oke, maar dan heb je het nog zelf gedaan. Ik kan mij ook voorstellen dat het juist heel moeilijk is om die stap naar de huisarts te zetten en ik wilde aangeven dat ik het knap vind dat je het gedaan hebt. En je weet het he... als ik je kan meehelpen met de lijst, dan moet je het zeggen. Ik heb per slot van rekening al een klein beetje ervaring met het bijhouden van een lijst.
Dat is mannen eigen denk ik.. toen ik een nacht telkens moest huilen omdat de bv niet lukte dacht hij ook gelijk dat ik een depressie kreeg.. toen heeft de kraamhulp nog meerdere keren gezegd dat dat normaal is en nog wel even kan duren