tja wat krulletjes aan de achterkant maar bovenop wil het haast niet langer groeien laat ik het zo zeggen, ik kan geen staartjes maken
Rihanna keert de boekjes binnenste buiten en scheurt ze vervolgens uit elkaar of ze pluist de paginaés uit elkaar in 20000 laagjes
yep dat weet je nooit van te voren he. Net als ze bij de beleggingen altijd zeggen: geen garanties voor de toekomst. Ivy slaapt nog. Laat haar maar lekker lang slapen, knapt ze misschien van op.
pfff jeetje joh, vind het verhaal van je vader steeds heftiger worden Wat ongelooflijk naar voor jou/jullie! Wat zegt Jeroen van het gedoe met je schoonfamilie dan? Het is per slot van rekening zijn moeder die het zo op de spits aan het drijven is ..
Ahhh, lief dat hij zo enthousiast was! Hij zit er ook echt zo bij van 'zo, kijk mij hier eens zitten ,mooi dus wel in amsterdam' Hoe oud is hij?
Nee jammer genoeg niet maar ja ik hoop dat ik nou de goeie te pakken heb! lekker hoor, hier ligt er eentje net een uurtje op bed en als ik mazzel heb slaapt ze nog een uurtje