Ja, dat is een van de dingen die veranderen moeten. 27 oktober komt de inspectie op school, dus dan moet er al het een en ander veranderd zijn. Dus er is nog haast bij ook.
En dit is het jurkje met truitje en maillot die ze voor onze kleine meid hebben gekocht. De jongens hadden het uitgezocht:
Ik temperatuur ook bijna nooit. Ook niet altijd gelijk als ze niet lekker is hoor. Alleen toen Arinde vorige week had overgegeven en heel hangerig was heb ik haar getempt, maar anders doe ik het eigenlijk nooit. Bij mezelf eigenlijk ook niet.
mooie foto's KK ik ga er weer vandoor er word hier een klein meisje weer wakker!! ben er denk ik vanavond wel weer!!
Nou, hier is Arinde niet helemaal gezellig wakker geworden. Wil alleen maar bij mama hangen, maar eigenlijk ook weer niet. Beetje lastig dus. Ze zit nu in de box met een doosje rozijntjes, en gelukkig even stil. Heb net even haar zomerkleren uitgezocht en uit de kast gehaald. Want de meeste dingen krijgt ze nu niet meer aan. Gelukkig heeft ze het meeste aardig lang gedragen. Dus dat kan alvast naar zolder, hebben we weer wat meer plek in de kast voor de winterkleren.
FF KORT WANT IVY BRULT CONTINU. LAGE TEMP KON GEEN kwaad. Inmiddels is ze ook al weer flink warm aan het worden. Laten uitzieken dus
Wat een enorm leuk setje zeg!!! En wat een leuke foto's! Ziet er supergezellig uit!! Die kerststal is ook leuk he? Die wil ik voor Mees ook kopen
Fijn om ff wat van je te lezen, was er speciaal ff voor online gekomen namelijk! Wat fijn dat er niks ernstigs was zeg!! Helaas is ze dus wel flink geveld door de griep Dat is dan weer echt minder, ook voor mama. Heel veel sterkte meid, je staat er natuurlijk tot vrijdag nog alleen voor en da's natuurlijk extra zwaar. En heel veel beterschap voor je kleine meid!