Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Oef, maar goed dat je er nog op tijd achter kwam!! Daar moet je niet aan denken natuurlijk!! Maar ja, kan gebeuren hoor, niet rot om voelen ofzo!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    weet ik het. omdat hij vind dat ik anders niet in mijn ritme kom ofzo? moet dan eerst voor mezelf een boterham maken, of alvast wat was doen of het bed afhalen en weer opmaken enz. dat ik alvast wat gedaan heb voordat mika opkomt. dat was tenminste 1 reden dat hij opgaf. En omdat ik zo moe ben komt volgens hem omdat ik geen vast ritme heb smorgens. Ik ben een persoon die de nachtrust gewoon echt nodig heeft. aan 6 uurtjes slaap heb ik gewoon niet genoeg, moet zeker 8 tot 9 uur slaap hebben (dat red ik bijna nooit omdat ik tussen 10 en 11 savonds naar bed ga en om 6 uur smorgens gaat leon zn wekker en dan ben ik ook wakker, en mika wordt ook rond die tijd even wakker van leon. en snachts wordt ik ook een paar keer wakker, leon snurkt ook wel vaker en praat en kreunt in zn slaap dus ja ik slaap niet aan 1 stuk door dus echt slapen wakker slapen wakker enz) dus ben gewoon brak als ik smorgens wakker wordt en ben blij als ik kan blijven liggen nog even om uit te rusten. (begin bijna te janken als ik dit vertel, erg he).
    maar mijn nachten bestaan dus voornamelijk daar uit. die nachten die ik aan 1 stuk slaap zijn erg zeldzaam. en hij vind dus dat ik niet mag blijven liggen want hij moet elke dag om 6 uur op, de hele dag werken, en dan in het weekend nog draaien dus hij vind dat ik dan ook wel een beetje optijd op mag staan

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ook al zo knap!! kan me ook voorstellen dat jij apetrots bent!!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, ik ga nog ff een halfuurtje grenzeloos verliefd kijken in bed en dan lekker slapen. Een hele fijne avond voor iedereen met lekkere slaapuurtjes!!! Hoop dat Ivy morgen weer opgeknapt is, dat Mika beter slaapt vannacht en minder verkouden is, dat KK de nacht zonder teveel ongemakken doorkomt en dat verder ook iedereen een fijne nacht heeft en morgen gezellig weer hier komt kletsen! Tot later!!!

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jammer dat jullie gewoon niet op een golflengte zitten :(:(:( Dikke knuffel voor je.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    :(. Sorry maar nu breek ik toch echt even. Ik heb ook zoiets van waarom mag ik niet blijven liggen. Had ik maar niet die klote depressie dan was alles waarschijnlijk anders geweest.
    Af en toe vraag ik me gewoon nog af wat ik nog bij hem doe :(. (de tranen rollen nu over mijn wangen)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    dat hebben we al een paar keer geprobeerd, maar uiteindelijk belanden we toch weer op dit punt

8. kwebbels

Oh nogmaals een hele dikke knuffel. VInd het ontzettend rot voor je dat je je zo voelt. :(:(:(

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

gelukkig maar dat je het nu nog bedacht!!

10. kwebbels

Meiden ik ga er weer vandoor! FIjne avond en tot morgen.

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He meid toch :(:(:( wat naar voor je!!! Bah wat vervelend dat we op dit soort moment toch fysiek allemaal zo ver van elkaar af zijn....
    Ik weet dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt, maar toch nog een extra dikke knuffel voor jou!!!! Laat je niet op de kop zitten hoor!! Kom er anders gewoon straks nog even op terug bij Leon en zeg dat het je niet lekker zit en je het erover wilt hebben. Een relatie valt of staat met communicatie!
    Getver meid, vind het zo rot voor je.....:(

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

zo bedoelde ik het niet hoor.. ik wou je niet aan het huilen maken! maar als ik het zo lees vind ik echt dat hij meer rekening met jou moet houden.. ik heb ook ooit een depressie gehad en bleef dan het liefst de hele dag in bed liggen.. en een ritme is dan wel heeel belangrijk maar met een kleintje in huis is het ritme gewoon elke dag anders (tenminste hier wel)

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ben er ook vandoor, Daan, nog een extra knuff voor jou!

en ook nog een keer extra beterschap voor Ivy

Hoop dat het helpt allebei!!!

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

jij ook een fijne avond! en hoop dat mees vannacht iets langer gaat slapen!!

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

jij ook een fijne avond!! en slaap lekker!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    dames thnx voor jullie berichtjes. Doet me goed te lezen dat jullie ook blijven liggen, dat ik niet de enige ben. Maar moet vrijdag weer naar de psych en zal het dan wel weer te horen krijgen. maar weet weet wel dat ik er dan ook iets van zeg. (kunnen we meteen door naar een relatietherapeut denk ik)

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

als dat is wat jullie kan helpen is dat misschien wel verstandig.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    weet het niet

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant

ooow wat gaaf zeg. Echt wel knap!!!

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

als je dat eens voorstelt aan leon? misschien dat hij er wel open voor staat.

Share This Page