Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik ga mijn bed eens opzoeken!! tot morgen!!

2. Tussen kwart voor 7 en kwart over 7, maar gister was ze zo moe dat ik haar dus rond kwart voor 7 erop heb gedaan, maar toen was ze zoo boos. Ff laten huilen, en toen kwam Christian thuis. Die heeft even gewacht en is er toen maar ff heengegaan en dat vond ze gelukkig prima. Rond half 8 sliep ze...

3. dat was hier gister dus wel het geval

4. lekker bescheiden zeg!

5. oeps.. dit heb ik ook een keer gehad bij de snackbar waar ik toen werkte.. oeps :)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey Sann, hoe is het vandaag met Ivy??

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd met manlief!!!!:):):)

8. he, het zit je erg hoog he meis? dikke knuffel...

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, gelukkig maar!! En heeft ze uiteindelijk vast weer lekker doorgeslapen!!

10. he meis, probeer anders 's middags ff te gaan liggen met Mika. Dit is voor jou en Mika ook niet gezond, want jij moet wel lekker fit zijn als mama vind ik hoor! En misschien lopen de spanningen dan iets minder hoog op als jij ook lekker een keer flink uitgerust bent.
    En als jij eens een nachtje bij je ouders gaat bijtanken?

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hihi KK, het is dus nog steeds rustig aan het front?! Heb je zelf nog een voorgevoel over wanneer de beeb misschien komt?

12. Mijn gevoel zegt vanaf begin af aan tussen 2 en 6 oktober. Ik hoop het wel, maar ga er niet vanuit..

Esmée is vannacht uiteindelijk nog 2 keer wakker geweest.. Ff indrukken denk ik van gisteren..
    Hier rommelt het nog steeds een beetje, maar niet erg meer gelukkig..

13. Ik ga ff met Esmée naar beneden toe.. Die was al om kwart over 6 wakker..

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb een beetje bijgelezen maar is niet veel blijven hangen.

Daantje dikke knuff voor jou!! Hebben jullie altijd al gehad dat jullie niet op 1 lijn lagen of is dat iets van de laatste tijd?

KK en Esther vond het gezellig gisteren!!! Is Sem alweer helemaal bijgekomen van zijn streken?? En Esmée geen nachtmerries gehad over kleine blonde jongetjes die kusjes geven met hun tong en aan haar haar trekken?? Julian heeft een half uur geslapen op de terug weg en toen pas weer om negen uur 's avonds. Leuke foto's trouwens!!

Ook weer leuke foto's van Nova en van Ivy gezien!!

Verder weet ik het niet meer!

Hier gaat verder alles goed, zijn gisteren met Julian nog naar het ziekenhuis geweest naar Roeland zijn opa want die had gevraagd naar de kleine rooie en daar bedoeld hij Julian mee. Hij zag er beter uit dan wat hij de laatste had gedaan alleen gaat praten op het moment moeilijker dan anders. Vandaag krijgt hij de onderzoeken en hopelijk komt er dan ook eindelijk meer duidelijkheid!

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Mees was er vanochtend ook weer om 5 uur bij, maar die ligt nu ff te tukken in de box.

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ben benieuwd!!! Sliep Esmée wel meteen weer verder gisteravond toen ze wakker werd, of moesten jullie er nog even uit?

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Een spannende dag dus weer vandaag... Hoop zo dat de uitslag relatief goed is!!! En wat lief zeg 'de kleine rooie', kan me voorstellen dat hij inderdaad bijvoorbeeld uit zijn achterkleinkind een heleboel positieve energie kan halen en dat is heel belangrijk voor hem nu. Hoe reageerde Julian op het ziekenhuis dan?

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, ben er weer ff van tussen. Tot later!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    heb snel een beetje bijgelezen

lisette, mooi buikje heb je hoor!

En een heeeeeele dikke knuffel voor Daantje, erg jammer dat jullie niet op dezelfde golflengte zitten
    vind het verder moeilijk om er wat over te zeggen omdat ik jullie niet persoonlijk ken

hier verder weinig nieuws...ik ga zo even de huisarts bellen
    heb ik dat ook gehad

20. Esmée heb ik er om kwart voor 10 toch maar ff opgelegd en die slaapt nog. Ik maak haar zo wel wakker, anders slaapt ze vanmiddag weer totaal niet

Share This Page