Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vannacht heb ik er 2x eventjes uit gemoeten..

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heeeel klein beetje bijgelezen....

KK spannend hoor ennem leuke foto's van de inieminimeeting :D
    Leuke foto's ook voorbij zien komen...
    Susanne, wat een ROTtoestand met je vader... Snapt ie nou ECHT niet dat je een kind niet tussen de vader en moeder kan laten kiezen? Dat is NOT DONE!!! dikke knuffel...
    En dan nog eens die schoonfamilie met hun sinterklaasfetish... Pffff... Lekker belangrijk zeg...

Ennem Daantje, ik weet dat het vast geen bemoedigend en troostende woorden zullen zijn maar sorry, als mijn kerel zo tegen me had gedaan had ik weggeweest. Ik weet dat het onwijs makkelijk gezegd is want huis, kind, geld, liefde bblababla
    maar dit is nou al zolang aan de gang.
    Hij is gewoon onwijs onredelijk en jij pikt teveel. Come on! Je verdient het respect hoor.
    Hier verder alles goed. Druk aan het werk.
    Leroy is net een paar dagen goed ziek geweest en die is nu lekker aan het uitzieken...

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow zow het is rustig hier

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian vind alles leuk dus het ziekenhuis ook, hij is nog op onderzoek uitgeweest. Eerst naar de buurvrouw, toen de andere kant op en daar kwam hij zo in de hal. Daar heeft hij bij elke deur nog zijn koppie om de deur gestoken en toen wilde hij achter de balie kruipen dus daar heb ik hem maar even weg getild.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    inderdaad

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mag ik zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben, heb het je al een keer eerder verteld en ik vind je een schat van een meid en je verdient gewoon beter en meer! Leon zal vast ook heel lief voor je zijn anders was je denk ik al lang bij hem weg maar zoals je al zei elke keer komen jullie weer op dit punt terug. Misschien moet je maar gewoon Mika en je spullen pakken en (misschien maar voor even) weg gaan. Laat hem maar weten dat je meer verdient en meer wil dan wat hij nu geeft!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ML, beterschap voor Leroy!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga maar eens even weer wat doen, wat weet ik nog niet maar ja hier is er ook niks te doen!

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    daantje. knuffel voor jou. gelukkig heeft jeroen mij geholpen toen ik in de depressie zat. hij snapte t niet helemaal maar hielp me wel erg goed. jij verdient dat ook en anders ga je inderdaad lekker een nachtje bijtanken bij je ouders?
    ML beterschap voor leroy.
    Ingrid. spannend dus met jullie opa. hopelijk gaat t helemaal goed komen,
    KK en de rest. leuke fotos zeg. en hoe voel je je nu
    lisette kon je foto van je buikkie niet zien helaas
    voor de rest weet ik t niet meer. sorry.

hier een goede avond en nacht gehad. gister hard getraind en hebben goed nieuws gehad.
    de nacht is ook uitstekend gegaan . nikita lag er om 8 uur in en heeft lekker door geslapen tot wij haar wakker maakte. nu is ze al weer wakker vanaf 11 uur, ze zit denk ik in een sprongetje want ze is niet te genieten deze week. veel driftbuien als haar iets niet aan staat en maar op schoot willen enz enz. hopelijk is ie snel weer weg want ze komt nu zelfs sjaggie haar bedje uit als ze goed geslapen heeft;)

ga nu maar eens iets nuttigs doen(afwas, stofzuigen, was vouwen en strijken) zo geen zin in

tot later weer

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gaat best wel weer goed gelukkig. ze is vrolijk en loopt en speelt. Alleen eten doet ze nog niet zo goed. dr pap vanmorgen wel maar vanmiddag dr brood en fruit moest ze niet. misschien toch een kiesje op komst. ben in ieder geval allang blij dat ze zich weer goed voelt en dr temp goed is. Nu nog slapen, dat wil ze niet terwijl ze supermoe is.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben superbenieuwd!! Wel jammer dat ik als mn man morgen weer thuis is meestal niet dagelijks de computer aan heb. zal ff geregeld proberen te kijken.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Fijn dat hij er beter uit zag. hopelijk geven de onderzoeken uitsluitsel

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Stilletjes hier zeg!

14. als je tel. hebt, kan iemand je toch smsen?

15. Het is idd rustig hier, terwijl er 6 gebruikers zijn. Min mij zijn het er 5... Hmmm...

16. Hmm.. heb Esmée net toch weer ff op bed gelegd. Ze was steeds aan het brabbelen, maar het lijkt stiller te zijn...

17. 1 oktober om 10.10 uur cb date Sem + prikjes (Esther1986)

1 oktober om 14.00 uur cb date Mees (Mirrem)

succes dames

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    GRRRRRR mag ik ff spuien hier!!

krijgen we net weer een brief van de belastingdienst...
    ja hoor weer terug betalen en dan ook nog niet eens zo'n klein bedrag 364 euro!! :$:$
    zorgtoeslag moeten we terugbetalen :x:x:x

we moesten vorig jaar al zoveel terugbetalen, een paar weken geleden moesten we al kindertoeslag terugbetalen en nu dit weer...dat wordt weer een ongezellig avondje met mannetje want die kan zich hier helemaal over opwinden :x:x:x

19. hebben wij ook gekregen die brief.. helaas hebben we blijkbaar teveel gehad.. maar moet nu goed geregeld zijn zeggen ze.. afwachten maar weer...

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat hebben ze ons dus al een paar keer gezegd en elke keer krijgen we brieven dat we moeten terugbetalen :x

Deel Deze Pagina