isabella die kan dat echt niet, ja lang geleden kan me voorstellen dat je dan het liefst zo lang mogelijk met hem wilt zitten! ik sta soms ook echt best lang bij isabella haar bedje te kijken als ze slaapt! vind het zooo schattig!
met mij is alles goed! ik heb wel het idee dat ze weet dat er iets is in mijn buik, want ze zit er wel geregeld aan! maar uitleggen lukt nog niet, ze ziet het in februari natuurlijk vanzelf
Ach meis toch, dikke knuf voor jou. Maar het is niet goed dat je bang bent voor je eigen man Daantje! Dat baart me wel een beetje zorgen en ik ben het met ML eens: je bent zoveel meer waard dan dit en Mika ook.
ja precies!! lijkt me trouwens in het begin wel moeilijk voor haar!! probeer dan nu ook maar alvast zoveel mogelijk veranderingen al te doen (andere kamer enzo) dan heeft ze dat er dan niet bij!
eeeh Daantje ik wil niet vervelend doen,maar er bestaan verschillende soorten 'geweld'. Ook verbaal zo doen is geweld. En dat is vaak nog veel moeilijker om mee om te gaan dan echt slaan omdat niemand het kan 'zien' snap je wat ik bedoel? Wat ik net al zei: ik maak me zorgen als je zegt dat je bang bent voor hem.
Ben niet continue bang voor hem! maar alleen als we dan weer zo'n discussie hebben, dan heb ik soms zoiets van laat ik nu maar mijn mond houden want anders wordt het weer schreeuwen en dat wil ik mezelf en mika al helemaal niet aan doen. Ik kan het ook niet goed uitleggen wat ik bedoel. maar hier komt het dus in grote lijnen op neer
Gaat wel goed. Gister schrok ik me wel rot, want mijn vader stond ineens om half 9 op de stoep Hij had de dag ervoor allemaal scans gehad en hij zo: oh is niks hoor kom alleen even de zaagbank terug brengen 8) Ik heb hem toch gevraagd dat niet meer te doen, is niet goed voor mijn hart Heb trouwens nog steeds hoofdpijn, mijn bijholtes gaan met de kuur nu wel beter, maar die spanningshoofdpijn blijft. Morgen gaan we een lang weekend weg met zijn viertjes. Hoe is het met jou en je buikje?
als jos ook maar een klein beetje zijn stem verheft loop ik weg, schreeuwen is een teken van onmacht.. ik snap wel dat je dan je mond houd voor de lieve vrede, maar daardoor krop jij wel veel dingen op.
pfft kan me voorstellen dat je dan behoorlijk schrikt!!! maar gelukig dat het beter bij jullie gaat!! lekker zeg een weekendje weg! waar gaan jullie heen? met mij en mijn buikje gaat het goed!!
Hier gaan we naar toe Schloss Dankern ligt ter hoogte van Emmen, en ongeveer een uur rijden vanaf hier. Heb er ook wel even zin in
ja ik snap je wel een beetje denk ik. Het zal er morgen wel allemaal uitkomen bij de psych denk ik, dus eens kijken wat hij er dan van zegt.
daar heb ik van mijn schoonouders wel eens wat over gehoord, die gingen daar vroeger geregeld heen, schijnt echt heel leuk te zijn!! en kan me voorstellen dat je er zin in hebt!!
Goed dat je het met hem bespreekt, misschien dat die kan helpen om je er meer grip op te krijgen. En goed van je dat je het ons verteld dan kun je hier ook terugvallen als er wat is
Christiea, fijn dat jullie ff een weekendje met zn viertjes er tussenuit gaan.. Heerlijk zeg! Daantje, net als wat iedereen zegt, ik maak me ook zorgen om je.. Hier moet echt wat aan gedaan worden meis! Mn schoonzusje belde net. Maandag moet ik naar de verloskundige en dan gaat Esmée ff naar haar toe. Maar nu kwam ze met het aanbod dat zij dan wel hier naartoe kwam met de auto en dan mijn fiets en Esmée meeneemt en dan lekker dingetjes met Esmée gaat doen, zodat ik na de verloskundige ff lekker iets voor mezelf kan gaan doen..Want zegt ze: het is ws je laatste weekje als mama.. Als ukje niet eerder wil komen natuurlijk... De tranen sprongen me alweer in de ogen. Vind dit zo lief! Christian heeft zulke lieve zussen.. (de mijne ook wel natuurlijk...) Misschien ga ik lekker uitgebreid bij haar in bad oid.