zaterdag ga ik met mijn moeder naar thermaalbad. En mag van leon niet voor 18.15 thuis komen omdat hij voor me gaat koken, en het moet een verassing blijven wat hij kookt . Dus hij wil er wel aan werken
meis, dat aanbod niet laten schieten . Even lekker aan jezelf denken, esmée is in goede handen, lekker even ontspannen!
Hoi meiden, ff heel kort want ik heb vandaag een enorm vervelende en huilerige Mees, dus heb niet veel tijd om te kletsen. Wat fijn zeg KK zo'n schoonzus, echt superlief aanbod van haar en kan me voorstellen dat je daar heel graag gebruik van maakt. Oh en nog bedankt voor je succes wensen voor het CB, maar die afspraak had ik vervroegd naar vorige week dus dat is al geweest . Had je er nog een pb over gestuurd met de gegevens van Mees, maar weet niet of je die toen nog gezien had. Daantje, meid, moeilijk verhaal hoor, vind het ook wel heel heftig klinken en denk dat het goed is als jullie er serieus mee aan de slag gaan hoor want elke keer op dit punt belanden is voor jullie niet goed, maar ook voor Mika niet Wel fijn dat jullie gisteren nog goed gepraat hebben samen en iig de lucht weer even geklaard is. Sann wat fijn dat het weer wat beter gaat met Ivy! Apart dan he dat ze gisteren de hele tijd wil slapen en dan vandaag ineesn helemaal niet. Uhhh........ sorry, maar ben vast nog wel iemand vergeten Maar ben zooooo moe en heb zoooo'n hoofdpijn. Mees was vanochtend alweer om 05.00 uur klaarwakker dus heb al vanaf 05.00 uur zelf ook niet meer geslapen. En zijn middagdutje was ook een drama, meneer bleef maar huilen. heb hem er toen uitgehaald en ff bij me genomen en daarna is hij al mopperend in slaap gevallen om na 30 minuten alweer huilend wakker te worden en niet meer verder te willen slapen terwijl tegen die tijd net mijn ogen dichtvielen en ik ff een tukje wilde doen. Net maar ff een paracetamollletje genomen en hopen dat hij zo beter te pas is. Zal misschien van de kiesjes komen? Maar goed, maakt niet uit, kan gebeuren, maar zal stiekem wel blij zijn als Meesje vanavond op bed ligt en ik ook lekker kan gaan tukken. Denk dus dat ik neit meer online kom vandaag meiden. Dikke knuffel van mij en tot later!!
Mirrem, wat vroeg zeg! Het kan misschien wel komen door de kiesjes, die doen echt zeer zeggen ze. Ik hoop voor je dat mees nog even lekker gaat slapen. En anders dat je vanavond lekker op tijd het bed in kunt
Ik weet wel wat je bedoelt hoor! Het is ook niet echt bang zijn, maar bang dat hij weggaat als je iets verkeerd zegt? Fijn dat jullie het hebben uitgesproken gisteravond!
he bah mirrem.. vervelende start dus weer... wou dat ik je de gouden tip kon geven voor meesje... Mn andere schoonzus stuurde net een sms of ik zin had om daar vanavond ff een bakje thee/koffie te halen.. Gezellig!
dames ben er weer vandoor, bedankt voor jullie lezend oog . misschien dat ik er straks nog even ben, ligt aan mika. doei
Och trouwens, vannacht zo lief. Ik ga er eigenlijk altijd uit voor Esmée omdat ze dan gewoon heel snel weer stil is en slaapt. Vraagt Christian ineens uit zichzelf toen ik weer in bed kwam: Wat doe je nou op zo'n moment met Esmée. Hoe hou je haar vast, ga je met haar zitten of lopen, enz. enz. Ik moest het hem helemaal uitleggen, zodat ik niet elke keer het bed uit hoefde te rollen als ze wakker was.. Was echt ff zo'n smelt momentje.. Ik ga er vandoor. Nog snel ff thee drinken nu Esméetje slaapt
Dacht ik al, een (stijf)koppige eigenwijze man KK: Ik zou lekker gebruik maken van de aanbieding! Lieve schoonzus zeg