Vervelend zeg ziek zijn en mama zijn gaat gewoon niet zo goed samen he? Maar wel fijn dat Yaron er is om voor je kleine mannetje te zorgen dan kun jij lekker even bijtanken ben je toch weer net wat sneller op de been.
Meiden bedankt voor jullie opkikkers gisteren! Nadat ik het paracetamollletje had genomen ging het een stuk beter en gelukkig was Mees verder ook weer goed te pas. Slapen heeft hij nietmeer gedaan overdag, maar hij was lekker zelf aan het spelen enzo dus het ging prima. Gisteravond lekker om 21.30 naar bed gegaan. Rond 22.00 uur sliep ik en Mees werd vanochtend om 05.45 wakker, dus vannacht heb ik toch wel weer wat uurtjes kunnen slapen dus dat was lekker. Heb de avondfles nog niet laten vallen. Ben zo bang namelijk dat hij dan nog slechter slaapt. Maarja, moet het denk ik toch binnenkort maar eens proberen en gewoon de gok wagen
Zo, ik heb al lekker wat gedaan vanmorgen. Ben maar om 7 uur opgestaan, dan kan ik even lekker flink wat doen. Vanavond en morgen de hele dag vieren we de verjaardag van mannetje. Dus moet nog even flink aan de poets, taarten maken, boodschappen halen en ondertussen mijn kleine meid nog vermaken. Dus zal hier vandaag niet veel zijn!!!!
Ahhhhh, ook al weer zo lief van hem!! Hij is echt mega zorgzaam he? Bof je echt mee hoor!! En hij had natuurlijk ook zoiets van 'als de kleine beeb er straks is, zullen jullie toch een beetje elkaar moeten afwisselen' dus hij wilde vast de fijne kneepjes van het vak van je leren!
Gelukkig maar dat het iets beter gaat. Wel lekker dat Mees een keer niet om 5 uur wakker werd! Dat scheelt dan gelijk al weer, he!
Ow, hihi, had net voordat ik dit las getypt dat ik dat nog niet gedaan had, maar toch maar een keer de gok moet gaan wagen. Denk dat ik eerst ff het pak pyjamapapje op ga maken...
Hey wat leuk zeg Christiea!!!! Een lang weekend weg!!! Hoop dat het je goed doet, want je krijgt het aardig voor je kiezen de laatste tijd meid.
He, wat lief van je zeg dit berichtje!!!! Dank je wel!!! Inderdaad is het altijd fijn om iets van herkenning te lezen bij een mede mama. Soms denk je gewoon 'doe ik iets verkeerd ofzo' en het is fijn om dan ff een moment van herkenning te hebbne inderdaad. Lief van je! Mees slaapt inderdaad altijd al minder goed en is vroeg wakker maar ook je verhaal over het niet meer goed luisteren en niet kunnen corrigeren is hier precies hetzelfde. Voorheen luisterde Mees nog enigszins naar nee, maar nu echt heel vaak gewoon niet. Hij is zo duidelijk zijn grenzen aan het verkennen, dus juist nu blijf je dan politie agent spelen omdat het wel heel belangrijk is de grenzen duidelijk te houden. Ik merk wel aan Mees dat hij ineens veel meer woorden kent, verbanden legt en dingen doet, dus mijn gedachte aan een sprong wordt ook door jouw berichtje bevestigd. Dat maakt het altijd wel 'minder vervelend' he? Als je weet dat het niet voor niets is dat ze zo doen, maar dat het komt doordat ze aan het leren zijn. Hoop voor jou ook dat Jasmijn gauw weer beter slaapt en luistert!!! Voor jou dus ook een hele dikke knuffel terug!!!
Hey wat leuk een jongetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Twee broertjes, wat leuk, die zullen inderdaad veel aan elkaar hebben straks, leuk hoor!!!
Dank je wel lief van je!! Weet je, je went er aan Dus van het vroege opstaan ben ik op zich wel moe hoor maar daar stel ik me gewoon op in en dan gaat het wel. Maar zoals gisteren dat hij dan overdag ook niet wil slapen dat is dan wel echt minder. Maar ja, ik denk dan altijd maar, hij kan er ook niets aan doen en doet het ook niet expres, en het gaat vanzelf weer over! Mag ik hopen tenminste, hihi!
Ben blij dat ik van meerdere deze verhalen lees want ook hier al een paar dagen een kind wat alleen maar loopt te dralen. Ik hoef maar boe te zeggen en hij blert al. Gelukkig slaapt hij redelijk maar dat verschilt van nacht tot nacht.
Hmmmppff, klinkt inderdaad alsof de juli kindjes weer in een sprongetje zitten! Voor jou helemaal minder KK, want jij hebt je slaap en energie extra hard nodig!! Des te fijner dat je maandag het lieve aanbod van je schoonzus hebt!! En van het weekend lekker Christian weer thuis overdag, dat scheelt ook natuurlijk.
hihi, elke keer als je dat schrijft denk ik, zou het dan nu.............. Maar ff later 'zie' ik je dan toch weer hier
Heel veel beterschap. Las dat Leroy ook ziek geweest is, ook nog beterschap voor hem. Laat je maar lekker door Yaron verwennen.
He bah, dus ook buik/maag klachten. Hoorde dat dat heerst namelijk. Is altijd zo naar misselijk zijn. Beterschap, hoop dat je gauw weer opknapt en alles binnenhoudt!