Uhhhhh Nee hoor, maar daarna ga ik nog ff met hem spelen ofzo en dan straks de boterham enzo dus ben voor vanmiddag gewoon ff druk
Leu khoor, kan niet wachten tot Karsten dat gaat doet. Tot op heden krijg ik alleen natte tongzoenen van hem.
Eerst een half uur met de tram (waar ik 20 min. op heb staan wachten want de tram die ik had moeten hebben bleek 7 minuten eerder gekomen te zijn.:x). Daardoor haalde ik mijn trein niet van 11.50 uur dus had ik hem pas een 1/2 uur later. Over stappen in Amersfoort en Hengelo en dan ook nog een paar haltes met de bus daar.
Ik ga nog weer eens met het ziekenhuis bellen. Bureau opname stond op het antwoord apparaat om de opname voor Karsten te bespreken maar ik heb ze terug gebeld maar ze nemen maar niet op.:x Komt wel heel dicht bij nu.
Zo meiden. Ben weer ff een paar dagen niet online geweest (vanaf maandag) en ik heb ook even helemaal de puf niet om bij te lezen eigenlijk. Zijn er nog interessante dingen gebeurd hiero?
Spannend hoor! Je kleine meid zal wel niet lang op zich wachten laten Hier wordt Wessel sinds een paar nachten ook weer wakker, afgelopen nacht kon hij zelfs niet slapen na zijn flesje, heb hem toen nog een kleine gegeven en toen sliep hij weer verder.
Ik ben ook 2 dagen niet online geweest. Wat ik weet is: * KK heeft nu veel harde buiken en rugpijn en weet niet hoe ze moet zitten staan of lopen. * Bureau opname heeft gebeld voor Karsten maar ik was er niet maar krijg ze al 1 1/2 uur niet te pakken. * Daantje heeft ruzie gehad maar is wel weer bijgelegd. * NinaVI krijgt een jongetje. * ML is ziek en Leroy ook al de hele week. * Een aantals kids zitten in en groeisprong en zijn niet te genieten overdag en sommigen slapen 's nachts ook slecht. En verder weet ik het even niet.
Nee dat klopt. Misschien dat ik dat nog ff ga wijzigen, want die tekst heb ik zelf getikt. Je moet dan kiezen voor "event" i.p.v. "birthday". Dat doe je in het gedeelte waar je ingeeft wat je banner precies moet weergeven (dagen, weken, maanden). Snap je?