Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    wauw bloem! wat mooi! (wil ik ook kunnen!:))

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    die zijn ook super mooi!

3. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt als een mindere nacht inderdaad...probeer zo maar even lekker mee te slapen met Nikita.

Ze zit zeker ook in een sprongetje net als de meeste kinderen hier?!?!

4. Nou, ik moet zeggen. Ik heb speelgoed van Esmée opgeruimd en weer ander speelgoed van zolder gehaald en de kerststal van Ingrid en Esther in de box gezet en mevr. vermaakt zich waarempel!

5. Wat goed zeg!
    Hier eentje die dus steeds uit zichzelf gaat staan, met mij aan 1 hand wil lopen, steeds die zegt of ja en nee, zichzelf de haartjes borstelt, sokjes probeert aan te doen op haar manier (wel aan de voetjes).. Enz..

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat jullie samen naar de psych gegaan zijn...dat is al een stap in de goede richting!!! En misschien neemt Leon het van de psych toch net even iets eerder aan dan van jou! Nu maar hopen dat er langzaam vooruitgang in komt!!!

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    kk: sorry heb helaas geen voorgevoel, maar ben wel super benieuwd wanneer het gebeurt. (je stuurt me wel een sms als het zover is he ;) ook al is het midden in de nacht ;) ).

8. Tja, om jullie jaloers te maken, hier een knuffelbeertje wat steeds als ze de kans krijgt bij mij op de bank kruipt en tegen me aan gaat liggen, of bovenop me gaat zitten en continu knuffels en kusjes geeft en me aait en schouderklopjes geeft..

9. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb even een keer achter de pc gegeten. Dan kan ik even 2 dingen tegelijk doen voor ik zo weer verder ga met de voorbereidingen voor de verjaardag.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    senn: 5 oktober is maandag al! Is wel fijn dat het dan toch nog zo snel kan. Dan zijn jullie en karsten ook er meteen vanaf! Hopelijk levert het ook iets op zodat jullie weten hoe en wat, zodat het toch niet voor niks is geweest (al hoop je natuurlijk dat het niets is)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    jaloers! Jaloers! ;)

12. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is er ook eentje die opeens steeds wijzer wordt en steeds meer gaat begrijpen. Ze loopt nu sinds gister ook echt goed los. Ze stapt inmiddels de hele kamer door en vind het geweldig!!!
    Verder gaat ze steeds meer woordjes zeggen zoals opa, oma, boemba(bim-bam van de klok), toktok, kwakkwak, hoor eens.

Dus blijkbaar is er echt weer een sprongetje bij de julikindjes

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ga weer even aan het werk. Tot later misschien.

14. gelukkig maar dat er 1 van jullie mag blijven zeg! wel zielig, maar het is hopelijk voor een goed doel!

15. Jippie, eindelijk!

17

12

7

16. haha, kleine clown!

17. Esmée zegt ja, nee, hoera, papa, mama, die, dat, oma, heeeeeeee chris zegt ze ook sinds kort..

18. Jij bedoelt Jes,

19. Ik weet nog precies wie je was hoor... Ze hebben het over jess, die had een andere naam genomen ivm privacy

20. Kijk aan, das alleen maar mooi natuurlijk...

Share This Page