Zo, ik ben weer bij.. Mn rug doet nog steeds erge pijn en mn buik ook wel een beetje, maar nog niet ernstig ofzo. Ach, we wachten weer rustig af... (stiekem mag het wel doorzetten hoor..) Ik ga zo maar weer naar beneden, ga ik ff lekker op bed. Esmée ligt er ook net een half uurtje op
Was een beetje in de war omdat Jess geen Jess meer heet, vandaar. En Athalia is die nieuw of zat ze ook al bij ons tijdens het bevallingsforum onderdeel?
Mag ik vragen waarom je de prijzen nooit hier noemt? Kan me zo voorstellen dat meerdere zich afvragen wat zoiets moet kosten (including me ).
Hoi hoi, het is geen kwestie van niet vertrouwen hoor! Maar af en toe ben ik ff kwijt wie wie is, vooral als mensen een tijdje niet zijn geweest. Maar je schreef dus ook al mee in het vorige topic begrijp ik!? Staat me wel vaag iets van bij eigenlijk.
Daar waren we al achter dat Athina dat was van die buikschildering. Heet die kleine niet Fay trouwens? Enne de nieuwe naam van Jess weet ik ook niet, vandaar de verwarring. En ik moet toegeven, zo op het 1e gezicht lijkt die kleine van Jess behoorlijk op de foto van de banner van Athalia.
Nee sorry, ben niet zo goed in het voorspellen. En als ik kon pendelen, had ik dat wel gedaan, maar ook dat niet. Maar had Senn niet voorspeld dat ze op de verjaardag van je zus zou komen? Of is dat al geweest? Van Veraatje had ze het ook goed immers.
Dat doet Merel nu ook allemaal ja. En als je gehurkt gaat zitten met "open armen", rent ze op je af, klimt in je armen en knuffelt je heerlijk.
haha dat zou ook kunnen dat t fay is ipv fea. maakt op zich niets uit als we maar weten wie, wie is he en inderdaad lijkt de kleine van jess erg op die van athalia
Geweldig is dat hè, dat rond stappen. Merel kiest er ook steeds vaker voor om lopen i.p.v. te kruipen. En opstaan vanuit de zit op de grond gaat ook zo rap nu, geweldig .
oh ik zit er ff doorheen hoor. vannacht natuurlijk slechte nacht achter de rug dus ben echt beremoe maar nikita weigert dus te gaan slapen. ben t al een half uur aant proberen maar ze blijft maar dreinen net ff flesje gedaan in bedje want ze is echt niet uit te staan zo sjaggie van vermoeidheid. hoe bedoel je een sprong(etje) waar ze midden in zit. ben blij als die weer voorbij is hoor.
ben niet anders gewend als dat nikita loopt. die loopt tuurlijk al 4 maanden. zit nu te wachten op de eerste duidelijke woordjes die zij gaat leren uitspreken. t eerste woordje dat zij zegt en vol overtuiging is de naam van haar knuffel( uhh,)niet echt heel moeilijk) als ik vraag waar uhh is dan gaat ze m zoeken en roepen van uhh,uhh, uhh. zo grappig om te horen.
oh en ik heb geloof ik een flinke winterdip te pakken. ben nu al klaar met die regen terwijl dit nog maar net t begin is ***zooi:x
Hmmm ik zat net naar buiten te kijken en dacht "Bleh wat een goor herfstweer. Geef mij maar lekker winterweer: kou, sneeuw en kerst!" Kan wel eens boerenkool gaan maken vanavond. Jammie!
Ja hoor tuurlijk mag je dat vragen Ik vind een forum geen handelsplaats, als ik iets laat zien is het omdat ik er trots op ben wat ik bereikt heb met het ontwerpen van sieraden Tuurlijk vind ik het geweldig als ik een sieraad hier verkoop, maar het is niet mijn bedoeling om expres reclame te maken. Ook gaan mijn ontwerpen nu zo ver dat de prijzen daar ook naar zijn.
Had ik trouwens in de Hema folder een kei lief gebreid jurkje gezien. Dus ik naar de Hema hier: uitverkocht. Maar online hadden ze beide kleuren nog volop in maat 86. Dus ik ze allebei in het mandje gedaan en ondertussen gaan eten enzo. Wil ik dus daarna de bestelling afronden, hebben ze ineens de ene niet meer . Nou ja iegen schuld, dikke bult.