Jeetje zeg, wel balen hoor dat ze op die manier probeert zoveel invloed uit te oefenen (sorry dat ik niet eerder gereageerd had Senn!!!!). En wat lijkt me dat moeilijk zeg!! Maar negeren, hoe bedoel je dat, dat je er niks van zegt en gewoon een schone broek enzo geeft alsof er niets aan de hand is?
Hoop zo te lezen dat je ze al te pakken hebt gekregen! Dan weet je in ieder geval maar waar jullie aan toe zijn. Pffff, heavy hoor Lijkt mij ook echt helemaal niks
Jeetje zeg, dás al vlot!! MAar ja, dan is het maar achter de rug. En wat fijn dat een van jullie daar 's nachts ook kan blijven!!!!!
Brrrrr nou krijg ik het ook nog eens koud hier. Nu weet ik zeker dat ik voor boerenkool ga vanavond!!!!!
Hihihi, je bent wie je bent wie je was! Maaruh, mooie geboorte datum zeg!!! Is precies dezelfde als Mees namelijk!! Hoe laat is Jasmijn geboren? Mees om 01.05 uur!
Mees heeft de prikjes vorige week gehad en daar verder geen last van hoor (afkloppen!) wel heeft hij dus last van een kiesje dat doorkomt met idd slechter slapen enzo. Maar hij zit ook in een sprongetje nu dus het is ff van alles tegelijk Ennuh........ 2 jongens is toch juist kei leuk?!!!
Krijg ik net de nieuwsbrief van Bol.com binnen. Doen die dus tegenwoordig ook al aan speelgoed: Duplo, treinen, Woezel en Pip, Chicco, enz.