Erg is dat he? Ik blijf ook maar kopen voor MEes . Alles is zooo leuk! Oh, zie dat het alweer bijna 15.00 uur is, ga ik ff wat drinken en dan kijken of Mees wakker is want zou rond 15.30 ff met hem naar de kapper gaan. Ben benieuwd, normaal doet m'n schoonmoeder het (is kapster) maar ze is op vakantie en zien we pas over 2 weken en het is zooo lang dat het gewoon in z'n oogjes hangt en over z'n oortjes. Hoop dat hij rustig blijft zitten en dat het luk bij een 'vreemde'!!
Ja ik vond van de week ook nog een zak boerenkool van vorig jaar. Die heb ik toch maar even in de kliko gedaan.
Zo, ff snel pauzetje gehad en bijgelezen. En nu maar weer verder. Heb alle boodschappen al gehaald, kwarktaart en monchoutaart gemaakt, alle zomerkleren naar de zolder en de winterkleren naar beneden gehaald en twee wassen gedraaid en opgehangen. Nu nog de woonkamer een goede beurt en de badkamer een kleine beurt en dan kan het feest vanavond beginnen.
Zo, was ik weer.. esmée heeft even heerlijk van kwart over 12 tot half 3 geslapen en ik van half 2 tot half 3 de ogen dicht gehad.. Heerlijk! Ga zo ff met Esmée naar beneden om te drinken en fruit te geven.. Mn rug en buik deden op bed niet zeer, maar nu wel weer... Hmm...
Zomerkleren naar de zolder? En wat als het nou toch nog heel warm wordt ergens binnenkort? Kan zomaar.
We hebben op zolder nog een hangkast, dus daar heb ik alle zomerkleren in opgehangen. Dus kan er zo weer bij. Maar het werd een beetje krap in onze kast met alles half half, dus vandaar
hallo en meteen weer doei!!! Was tijdens het werken aan het bijlezen maar julllie kletsen allemaal zoveel dat ik nu weer druk aan het werk moet anders is de postbode straks niet blij enzo. Laatste dagje dus alles wel even goed achterlaten he Misschien nog tot zo!
Voor mij is het heel helder hoor en het ligt echt niet aan jou. Kindjes met dezelfde namen forum namen die op elkaar lijken soms is het een beetje verwarrend.
Alleen hoop ik wel dat hij zich aan zijn woord houdt. Zou niet de eerste keer zijn dat hij terugvalt.
De mijne. Wat ik vanmorgen zei was meer omdat je zei dat je zo last had. Mijn gevoel zegt dat het gebeurt op het moment dat ik weinig online kan komen als Karsten in het ziekenhuis ligt.
Hier heb ik ook wat oud speelgoed van Sven en Maarit tevoorschijn gehaald en hij is de hele middag redelijk zoet geweest.
Eigenlijk hoop ik dat het wel iets is dan weten we of we er wel iets aan kunnen doen. Anders blijf ik me maar afvragen waar die verhoging vandaan komt. Gisteravond ook had hij weer 38,1 is toch niet goed zou je denken.