oh dat is wel minder essie. knuf voor jou van nikita en mij. ik kom ook net bij denhema vandaan en je raad t nooit. ZE HEBBEN ZEC NOG NIET BINNEN mijn klomp is echt gebroken zeg. ik ga morgen nog ff voor je kijken bij de hema in de stad. misschien dat ze m daar nog wel hebben.
Ja, hij bleef heeeeel rustig zitten, ze vonden hem 'voorbeeldig'. Was alleen zelf niet zo weg van de kapster, dus ben blij als m'n schoonmoeder het de volgende keer weer zelf doet! Da's de luxe van het verwend zijn
Wow, 1 uur??!!! Dat lijkt me dan ook weer niet zo fijn, heb ik gehoord dat je dan daarna mega naweeën krijgt geloof ik, maar jeetje zeg, niet te geloven. Kom ik aan met mijn 24 uur!! Maaruh..... gefeliciteerd met je neefje!!!!!!!!!!!! Leuke naam ook!!
ja das knap he. ik heb 2 weken geleden nog ff gekeken voor nieuwe makee-up voor mijn nieuwe 1 baton pak waar ik ook aan werk en dan spiek ik altijd ff bij de kleertjes maar er zijn gewoon helemaal geen nieuwe binnen gekomen. op t nieuwe rek hangt nog steeds wat er 2 weken geleden ook hing vindt t maar vaag maar wie weet woon ik wel in een achterbuurt waar ze goed achterlopen. is tenslotte hier bij de wibra ook zo.
Goh Karsten had voor het eerst sinds 17 september weer eens 37,5. Zal je zien komen we maandag in het ziekenhuis heeft ie geen verhoging meer.
Gaat dit over waar ik denk dat het over gaat?? Dan kan ik alleen maar zeggen, jammer meid Hoop dat de volgende keer een yes wordt!!!!
Jeetje zeg, dat had ik dus echt niet verwacht!! JE zou denken dat ze het zelf na een paar minuten ook heel vervelend zou vinden. Oeh, volgens mij is ze mentaal wel erg sterk hoor! Is het eerste gesprek met de orthopedagoge volgende week al?
weet je wat ik me afvraag he. k zat ff op de site van de hema. en t lijkt wel of die grijze helemaal niet geleverd is. alle maten zijn allemaal uitverkocht. en van de roze zijn er nog weet ik veel wat op voorraad? vindt t maar vaag