Mijn to do list: was vouwen was opruimen stofzuigen boven stofzuigen beneden toiletten 2x badkamer kattenbak vaatwasser uitruimen planten water boontjes doppen gehaktballen maken aardappels schillen Karsten fruit geven met Maarit schooltje spelen Extra: dweilen boven was ophangen was in de draai zetten Even tijd voor een kleine pauze. Maar boven is alles klaar dus Karsten kan zo naar bed.
Wil ook een beetje de druk bij Niels wegnemen dat als hij zondagavond thuis komt het huis aan kant is en als Karsten dan maandag het ziekenhuis in gaat dan hoeft hij niet aan het hh te denken maar alleen aan de dingen die noodzakelijk zijn. Heb ook veel energie vandaag doordat ik nu 2 nachten goed heb geslapen.
Zo de pauze is weer voorbij, ik ga weer aan de slag. Moet zeggen ben blij dat Karsten vandaag beter gehumeurd is dan gisteren. Hij is ook blij met het speelgoed wat ik naar beneden heb gehaald.
Lieve Ingrid! Wat erg van je opa Ik wens jullie heel veel sterkte en heel veel mooie momenten nog met jullie opa!
Pfff Kwebbels, 300-400 euro voor een kado In welke wondere sprookjeswereld leeft die in godsnaam???? Sen, werkse vandaag Ik ben ook al druk aan de slag. Yaron doet ook veel in huis maar die heeft zijn vinger zwaar gekneust en die is nu verbonden met nog een andere vinger om rust te krijgen dus doe maar veel haha... Heb al afgewassen, de was gedaan, gestreken, was ingeruimd in de kasten, vuilnis gedaan, May in badje. Yaron neem Mayron straks mee naar zijn moeder. Yaron zou sowiesow al naar Spijkenisse gaan aangezine Feyenoord vanavond speelt en zijn moeder belde gister dat ze Mayron zo miste ze woont natuurlijk niet om de hoek en heeft geen auto. Dus nu gaat ie lekker een nachtje bij oma slapen
Leuke jas Ingrid, was gister even kijken in de stad voor een trui voor May. Hij heeft wel veel shirtjes met lange mouwen en bloesen maar een trui is ook zo lekker. Hij heeft er nu 1 van de H&M, een zwarte met een v-hald. Die is wel leuk, maar overal waar ik kwam echt niet leuk!!! Dus ga wel even op kleertjes.com kijken
Mijn to do list: was vouwen was opruimen stofzuigen boven stofzuigen beneden toiletten 2x badkamer kattenbak vaatwasser uitruimen planten water boontjes doppen gehaktballen maken aardappels schillen Karsten fruit geven met Maarit schooltje spelen Extra: dweilen boven was ophangen was in de draai zetten was drogen Er begint schot in te komen.