Mayron heeft een oproep voor de griepprik gehad. Niet de mexicaanse maar denk dat die er ook nog aan zit te komen. Wat zouden jullie doen. Denk dat het nav vorig jaar is dat ie zoveel ziek was en met rs in het ziekenhuis lag. Ow jah en uitgedroogd was pfff als ik daar nu weer aan denk word ik echt verdrietig Gelukkig gaat het alweer een hele tijd goed *knockknock* Toch maar wel die griepprik...
Ja hè. Heb even een alevering van ATWT gekeken dan ben ik daar nu bij. Heb voor vanavond nog het zesde zintuig staan maar die wacht maar even want om 20 uur wordt live de finale van het EK volleybal uitgezonden.
Vond het ook een heel intiem moment moet ik zeggen. Dit soort momenten heb ik niet vaak met Maarit. Misschien moet ik het gewoon vaker aan haar vragen of ze zin heeft om schooltje of winkeltje oid te spelen.
Ik krijg hem ook ieder jaar voor Maarit omdat toen ze klein was vaak luchtwegproblemen had. Alleen kies ik er nu bwust voor om hem niet te geven. Je moet doen wat je hart je ingeeft en wat jij denkt dat het beste voor May is. Als je twijfelt kun je altijd even met je ha overleggen.
Mijn to do lijstje van vandaag: met Sven naar zwemles gasfornhuis schoonmaken magnetron schoonmaken gootstenen kattenbak vaatwasser uitruimen was vouwen was opruimen trappen stofzuigen opruimen stoffen tafels afnemen vensterbanken schoonmaken vuilnisbakken legen kip in de marinade zetten was wassen was drogen
Ik ga me maar eens aankleden want ik moe over 15 minuten naar het zwembad en alle kids moeten mee omdat Niels er niet is.
Kan nooit kwaad Heb zelf mijn momentjes met Michelle gehad toen ze klein was en dan ging ik ook met r verven of met de poppen spelen of dansjes doen en dat is echt goed geweest voor onze band