Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leuk zeg! Ook ff lekker 1 op 1 aandacht gehad van mama, is ook wel ff goed natuurlijk

2. ik zou het denk ik wel doen.. ik krijg hem zelf ook en ben sinds dat ik hem krijg niet echt meer ziek geweest...

3. geef je hem ook gelijk een fles oid als hij wakker word?
    esmée was hier rond kwart voor 7 wakker.. (was haar eigen schuld, want ze was boven de dekens gekropen, waardoor ze het koud had..) maar ze sliep gister om 5 over 7 al! Dus gaat errug goed hier!

4. Zo, goedemiddag inmiddels alweer... Hier een lekkere nacht gehad. Zelf maar 1 keer eruit geweest om te plassen en Esmée heeft heerlijk geslapen vannacht.
    Vanmorgen met zn drietjes naar de kerk geweest. Was wel weer leuk. Iedereen vol medeleven ff met me praten enz. Ze hopen allemaal dat ik volgende week niet meer kom (ik hoop het zelf ook erg).. Verder gaat het wel goed hier...

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedenmiddag!!

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Mirrem balen van je nacht zeg!!

Senn, zo jij bent goed bezig!! Is ook wel lekker als alles aan de kant is als Karsten naar het ziekenhuis moet! Dikke knuf!

Kwebbels, wat een narigheid.. Echt belachelijk zoveel geld!!

KK, ik had een gevoel dat ik een bevallings smsje kreeg.. Maar helaas.. Ik hoop het snel voor je meid!

Ramoon, leuk weer wat van je te horen! Ik zag laatst de treintjes liggen in de winkel en moest gelijk aan Rick denken!

ML, wat en ontzettend mooi mannetje heb je!!

Verder weet ik het niet meer.. Sorry dames..

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemiddag allemaal.
    Hier een hele leuke avond-nacht gehad gisteren. We wilde naar de bios maar er draaide geen leuke film. Toen zijn we dus maar ouderwets naar de kroeg gegaan. Toen we Indi nog niet hadden waren we daar ook vaak te vinden dus het was hartstikke leuk om iedereen daar weer eens te zien. Het is wel een beetje laat geworden, maar goed voor die ene keer. Ik geloof dat we 4 uur in bed lagen. Om 10 uur zijn we eruit gegaan om Indi op te halen. Die begon helemaal te lachen toen we binnenkwamen, erg schattig. Het was ook allemaal goed gegaan bij schoonmoeder. Ze had daar heerlijk geslapen tot half 9 vanmorgen.

Oh ja, haar 2 hoektanden onderin zijn ook door. Billen zijn ontzettend rood maar verder heeft ze er geen last van.

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Denk het helaas niet.
    Morgen wordt Karsten voor 3 dagen in het ziekenhuis opgenomen en donderdag en vrijdag heb ik een cursus.
    Daarom ben ik nu zo hard aan het werk zodat het huis aan kant is voordat Karsten morgen opgenomen wordt.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Geniet er maar lekker van.:p

10. Zo, vanmiddag komt hier mn moeder op visite en vanavond mn zwangere dinnetje.. Had gehoopt dat ik ze beiden af kon bellen, mja helaas...
    Christian ligt op bed, is gister al door zijn rug gegaan, dus die laat ik maar ff slapen.. Ga wel ff pepernoten bakken ofzow...

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Voornaamste klachten zijn koorts, hangerig, niets willen.
    Karsten heeft er 1 dag goed last van gehad.

Geef je haar wat tegen het doorkomen van de kiezen?

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik helaas wel al 2x dit jaar.
    Na die griepprik ontstaan er weer zoveel nieuwe griepvarianten dat als je net voor dat ene niet geprikt bent je dat zo oppikt als je weerstand net even wat lager is.

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou heb net gestofzuigd en ga nog maar eens even wat aanrommelen hier. Indi slaapt lekker, die was alweer moe. Straks als ze wakker is even de eendjes voeren denk ik maar. Het is ten slotte dierendag:D

Tot later

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fijn hoor dat het slapen zo goed gaat op het moment.:)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Sinds 2 dagen popt iedere keer 39.5 in mijn hooft.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hé nieuwe banner en avatar?
    Ik moest even goed kijken hoor.:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mooi dat jullie toch nog lekker genoten hebben van jullie avond/nacht uit.:)

En ik geloof dat Indi echt koploper is met de hoektanden.:p

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Sterkte voor Christian.:(

Misschien gaatdie kleine muts wel niezen van de peper en breken op die manier je vliezen.
    Ben je je slijmprop al kwijt?

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veel plezier!

Wij hebben met opa en oma een grapje uitgehaald.
    Sven en Maarit ging ze bellen om te feliciteren met hun verjaardag.
    En toen het stil was aan de andere kant van de lijn zeiden ze maar het is toch dierendag?:D

Ik doe verder niets aan dierendag, ik zorg altijd goed voor ze en het is alleen maar een commercieel gebeuren.

Share This Page