Ja precies. Sommige dingen zaten echt al maanden in de speelgoedmand. Ja, dat is dan ook niet meer leuk natuurlijk. Ze had nog een bartsmit bon dus we hebben wat nieuws gekocht en ze had nog wat dingen in de doos dus dat hebben we ook tevoorschijn gehaald. Maar moet zeggen dat het over het algemeen wat beter gaat. Het kattenbakje laat ze nu over het algemeen staan. Af en toe zit ze er nog in met haar handje maar niet zo vaak meer. Ook de kast laat ze dicht. Heb niet meer het gevoel dat ik de hele dag politieagentje aan het spelen ben.
Oh jammer. Via de site? Anders zou ik tinypic eens proberen. Die vind ik ook altijd handig. De site doet het wel vaker niet.
Pff.. pijn in de rug wordt steeds erger helaas... Harde buiken blijven ook komen. Ik ga zo naar beneden, dit zit ook niet meer lekker.. Fijne avond en tot morgen!
Meiden, ben helaas nog niet bij maar ben er ook vandoor. WIl zo boer zoekt vrouw graag nog ff zien en moet nog wat dingen doen voor morgen. Hoor jullie morgen weer, fijne avond allemaal!!! En KK, wie weet........ succes voor vanavond!!!
Klinkt inderdaad als een heerlijke dag. Wij hebben het een tijdje terug ook een weekendje gedaan man en ik. Echt helemaal relaxed. Super zo'n dagje. Jasmijn eet wel altijd heel slecht en is een drama als ze moe is ik probeer haar altijd eten te geven tussen 5 en half 6 als het later wordt dan dat is het inderdaad een drama.
Wat een eng idee zeg. Weet je al een beetje wat ze nu gaan onderzoeken of is dat nog even afwachten? Hoop voor jullie en natuurlijk voor het kleine humpie dat de onderzoeken niet zo belastend voor hem zullen zijn. Heel veel sterkte in ieder geval. Ik hoop natuurlijk wel dat ze wat vinden en dat jullie uit die onzekerheid zijn maar ik hoop ook inderdaad dat het iets onschuldigs is wat makkelijk op te lossen is.
Nou dan gaan we dat maar eens proberen. Is dat gewoon verkrijgbaar bij de drogist? Bedankt voor de tip in ieder geval. Zou fijn zijn voor haar als ze wat verlichting krijgt.
Bij mij in de woonplaats. Toen ik zelf klein was kwam ik altijd bij die kinderboerderij die jou kant op zit vlakbij het ziekenhuis. Daar moeten we dus ook binnenkort maar eens heen al is het alleen maar eens voor wat jeugdsentiment als die tenminste daar nog steeds zit. Jasmijn is trouwens wel in dat ziekenhuis geboren.
We hebben een heerlijke dag gehad en zo lang Jasmijn continue aandacht heeft gaat het helemaal top en daar was vandaag tijd voor. Maar ja dat gaat niet altijd en dat moet ze ook leren. We zijn de hele middag buiten geweest dus ik hoop op een goede nacht door de buitenlucht en anders heb ik morgen niks staan dus kan ik morgen rustig aan doen dat scheelt. Ik wens jou ook een supernacht toe met een ochtend tot na 5 uur.
Er is dus hoop. Er lijkt een Juli kindje weer door de sprong heen te zijn. Hopelijk is er morgen hier ook weer speelplezier met eigen speelgoed. Ik heb ook nieuwe dingen gehaald heb vast een ding gegeven en de rest weggezet voor wanhoop momenten. Fijn dat het een goede dag was.
Ik zou het gewoon vragen. Het is jouw lijf hoor. Ze zijn altijd al snel voorzichtig vind ik en je weet en voelt het zelf het beste. Als jij zelf graag wilt weten hoe het ervoor staat zou ik het gewoon vragen.
Zo ben bij. Valt niet mee hoor maar ik doe mijn best haha. Ik ga nu ook boer zoekt vrouw kijken. Fijne avond.
zo ik ben eindelijk bijgelezen en nu is volgens mij iedereen weer weg.. essie hoop dat je een leuke dag hebt gehad bij je broer daantje dat klinkt super zeg!! ben blij dat leon er zoveel aandacht aan heeft besteed!! en lekker gezwommen vanochtend!! heerlijk!! senn dat is wel een goede grap van vanochtend!! hoop niet dat je je te druk gemaakt hebt vandaag, ook nog zo'n lange week voor de boeg!! ingrid nogmaals veel sterkte, weet echt niet goed wat te zeggen! wel lief dat je een kaartje hebt gemaakt voor opa!! zal hij vast heel blij mee zijn! kwebbels vier uur zeg.. dat was bij ons voor isabella ook normaal op zaterdagavond maar lig er nu meestal ook wel voor twaalf ling gefeliciteerd met het halen van je ehbo! en super dat justin zo veel in 1 keer kan!!! mirrem ben benieuwd naar je foto van het macaroni eten!! hoe is het verder eigenlijks gegaan vandaag? nog verhoging?? lekker zeg even naar het bos!! en wat heerlijk dat meesje lekker los kon lopen!! monkeylove wat een super foto's weer van mayron!! hoe is het nu met jayron? nog last van zijn gekneusde duim?? knuffelkonijn hoop dat het met christiaan zijn rug snel weer goed komt! verder kan ik me goed voorstellen hoor dat je geen zin meer hebt in bezoek! had ik bij isabella de laatste maand al niet meer! en ik zou inderdaad gewoon vragen of ze even kan kijken!! athalia jullie ook een lekker dagje zeg!! even heerlijk naar de kinderboerderij!! isabella is trouwens helemaal gek op pannenkoek!! verder weet ik het niet meer!!
Senn ik hoop voor jou en niels dat er wat uit mag komen morgen! want deze onzekerheid lijkt me ook niets!! (en ik hoop natuurlijk dat het iets is wat niet ernstig is) heel veel succes voor morgen!!
Ik kan het natuurlijk eens proberen want dat heb ik eigenlijk niet gedaan, maar het is volgens mij meer dat hij gewoon wakker is en eruit wil ofzo , gewoon een hele vroege vogel kennelijk, maar het is het proberen waard, dus ik ga het ff onthouden!
Hihihi, nee, ik zou daar ook echt niet meer tegen kunnen, maar gelukkig slaapt Indi heel goed, dus heb je het met een paar nachtjes bijtijd naar bed gaan vast wel weer ingehaald