Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zo ga nu mika wakker maken voor de fles, misschien nog tot morgen

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nog iemand hier toevallig?

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ikke maar kort hoor!

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep ff snel een paar pagina's gelezen maar kep niet veel gemist geloof ik hihihi

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb vanmorgen te lang doorgeslapen, kan nu nog niet slapen

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hihi nee, ramoontje en ik hadden het erg gezellig haha

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vandaag zijn we naar Bloemendaal geweest!

Heerlijk :rolleyes: een strandwandeling gemaakt...
    Nou 't was meer een strandMARTELING onze kinderwagen is niet gemaakt voor het zand hihihi.
    Het was wel HEERLIJK weer, er lagen zelf mensen in zwemkleding te zonnen en zwommen in de zee...en daar liep ik dan met mijn coltrui en laarzen!
    Maar goed ff gewandeld, Tygo fles gegeven op terras en daarna zijn we naar vrienden gegaan.
    Daar in de tuin lekker gegeten daarna kwam er nog een vriendenstel en hebben weer ouderwets gelachen. Tygo was tussen 20:00 - 20:30 weer ff aan het vechten tegen zijn slaap maar daarna heerlijk in slaap gevallen en lag (terwijl we met 3 stellen in de woonkamer zaten te lachen en te praten) in de wandelwagen bak te tukken. Nu ligt ie nog steeds in de wandelwagen bak maar ga hem zo wakker maken voor zijn laatste fles en dan lkker naar zijn eigen bedje!
    Vriend van ons komt zo langs mss gaan we ff pokeren....

Dussss

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik zat om 8 uur al beneden :rolleyes:

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    klinkt erg gezellig

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Geeft toch niets hhihi zolang jullie maar lol hebben gehad ;)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    stond pas om 11 uur op ;), mika was uitlogeren vandaar

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat zeker

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh oke hihihi enne alles goed gegaan? Heb je hem gemist?

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja hij was bij mijn ouders, ja alles was goed gegaan, hij heeft het erg gezellig gehad ;). zeker heb ik hem gemist, toen ik vanmorgen naar zijn lege bedje keek ging ik meteen mijn moeder bellen of ik kon komen

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heb ik ook hoor als Tygo bij mijn moeder slaapt! Zodra ik wakker ben ga ik er naar toe...bel niet eens hihihi. Kep de sleutel van haar huis dus stap gewoon naar binnen en dan knuffel ik de rest van de dag alleen maar met Tygo want ik heb dan het gevoel dat ik hem dat "verschuldigd" ben hihihi

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja idd, dat heb ik ook haha

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga er weer van tussen....
    nog ff roken, pyjamatje pakken, flesje klaarmaken en wat opruimen voordat de bezoek komt (zo laat nog...jah zo laat nog) dusss ik spreek je lator! !

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    jowjow

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo dames ik ben vandaag niet online geweest, maar ik heb net braaf wel alles bij zitten lezen. Ik moest van pagina 1378 t/m 1417. Het viel op zich wel mee, vooral omdat er terwijl ik zat te lezen niet steeds weer extra berichten bij kwamen.

Even over de vraag van het wippertje die van Senninha af kwam. Ik zal proberen eraan te denken. En mochten we hem vergeten, dan houden we haar wel vast of leggen haar ff in de maxi-cosi ofzo. Maar wat ik zeg, ik zal er proberen aan te denken.

Vandaag hebben we een moederfiets gekocht. Ik had donderdag al 2 fietsen gezien die mijn voorkeur hadden: de Gazelle Bloom en de Batavus Mambo de luxe. Vandaag op beiden proefgereden. Ik moest heel erg wennen aan het stuur, want ik ben het stuur van een citybike gewend dus dan is dit heel anders. Nadat ik ze allebei had geprobeerd, had de Batavus de voorkeur, omdat het stuur minder trilde. Maar de Gazelle zou minder trillen als het stuur werd versteld, dus dat hebben ze gedaan. Hij fietste toen al veel beter. Daardoor begon ik dus flink te twijfelen. Ik heb op beide fietsen nog een keer of 3 gefietst. Ik vond het best lullig, maar gelukkig zei de verkoper "gewoon doen, het is geen aankoop van een tientje". Na mijn laatste ritje wist ik het zeker: het moest de Batavus worden! Bij de Gazelle kreeg ik nl. een spierpijnachtig gevoel in mijn armen.

En dit is hem:

Hij is paars, maar dat komt niet helemaal over op de foto.
    Hij is gekocht via een bedrijfsfietsenprogramma, waarbij je hem van je brutoloon koopt, dus belastingtechnisch heel voordelig of bijv. van je overuren ofzo. En je kan 3x 4 coupons van € 20,50 per stuk bijbestellen voor accesoires en/of onderhoudsbeurten. Nu hebben we een tas gekocht voor die coupons en in 2009 kopen we de fietsstoeltjes en een windscherm. Wat we in 2010 ervan doen, zien we dan wel weer.
    Mijn oude citybike staat al op marktplaats.

Zo het is een beetje een erg lang verhaal geworden zeg. Ik ga er ook maar een mee stoppen en Merel een flesje geven.

Tot morgen.

Deel Deze Pagina