Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh ja, Indi werd even 1 sec wakker om 23.30. Ik denk dat ze een droom had. Ik hoefde er verder niet heen want ze werd ook direct weer stil. :(

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh ja, dan nog iets.
    Ik heb een heel leuk gebreid jurkje van Name It gekocht voor Indi. Nou zit er na 1 keer wassen een gat op de naad van het jurkje:( Ik heb de bon niet meer (het jurkje hing al een maand in de kast ofzo) maar het kaartje wat er aan zat nog wel. Zou ik hiermee terug gaan? Het is niet echt de bedoeling dat dat al na 1 keer gebeurt natuurlijk.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Senninha, Niels en Karsten!

Ik wens jullie heel veel succes en sterkte de komende dagen! Ik hoop dat ze kunnen vinden wat er precies aan de hand is en dat het weinig voorstelt, maar gewoon iets is waar jullie kleine man overheen moet groeien!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor ;) Heerlijk juist joh!!!:)

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zou het gewoon proberen hoor!

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Mirrem: Wat een mooi mannetje hebben jullie :D en wat een bos haar! Wessel heeft nog steeds fluffy baby haar, hahaha :D

O ja, als jij, Mees en je man natuurlijk een keer zin hebben om langs te komen, zou heel gezellig zijn :D

Balen dat die knul van jullie altijd zo vroeg wakker is :(. Ik geef altijd een flesje melk als hij smorgens wakker wordt en hij slaapt daarna verder (soms kwebbelt hij eerst nog even voor hij gaat slapen) ik geef hem de fles en ga dan zelf weg (hij drinkt hem liggen leeg) en zet een projector met muziekje aan, dat helpt hier altijd heel goed :D.

ML: staat je goed die kleur :) ik herken je alleen niet meer, hahaha :D

Ingrid: Wat jammer dat het zo moet gaan :( ik hoop dat je opa er niks van meekrijgt! Heel veel sterkte :(

Verder heb ik niet terug gelezen en ben ik het even kwijt.

Wij zijn gisteren ook naar de grote kinderboerderij geweest hier en heeft Wessel voor het eerst buiten gelopen (normaal kruipt hij altijd buiten, hij weigert te lopen ;)) maar we waren daar bij de geitjes, schapen, varken enz. en ik dacht, hier maar eens proberen :D en hij liep :D heb hem aan zijn kraagje vastgehouden voor als hij viel want er lag natuurlijk modder en keutels ed ;) ook is hij totaal niet bang voor de hele grote dieren :)

Verder nog wat verdrietigs, mijn oma is dement aan het worden :( ze wordt steeds meer een kindje en daar heb ik het best moeilijk mee :(.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    heymeiden

senn veel sterkte met karsten in t Z.huis. je zal t niet meer lezen maar toch.;)
    bloem. wat moeilijk moet dat zijn zeg. mijn grootouders waren al snel overleden dus ik heb er geen ervaring mee en de opa van je schoonfamilie is toch anders al vond ik dat al erg moeilijk.
    knuf voor jou :(
    KK. hoe voel je je nu? nog steeds zo last van je rug en buik?
    ML. mooie kleur hoor. zelf durf ik mijn haar niet te verven. ben er te zuinig op en t is nu nog zo lekker donzig haha.
    Ingrid ook een knuffel voor jou. lijkt me ook erg moeilijk om niet naar je opa te kunnen omdat er anders ruzie in de familie komt.
    voor de rest:(

hier weer voor de 3de nacht een ruknacht achter de rug. nikita komt niet eerder in slaap als half 12:$ en wordt ook nog eens om 5 uur wakker. dus mirrem ik weet hoe je je voelt. *brak* met een speentje en een knuffel gaat ze wel weer verder slapen maar ja we moeten er toch nog uit in de hoop dat ze niet weer een half uurtje later komt.
    moet nog een hoop doen vandaag maar heb er echt t energie niet voor. al moeten de boodschappen wel gebeuren want ik moet vanavond weer vroeg trainen dus dan moet ik wel gegeten hebben he

nou tot later weer;)

8. nope, helaas...

9. Sterkte meid!

10. stuur maar wat foto's door meid, dan heb ik tenminste nog wat te doen als ik niet aan het bevallen ben...;)

11. nope, kk waggelt nog steeds rond. en senn gaat 2 nachten met karsten naar het ziekenhuis waar ze hem gaan monitoren omdat hij elke keer verhoging heeft... ze willen kijken wat er in dat lijfje gebeurt...:(

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, lekker ventje he?! En bedankt voor je uitnodiging!! Lief van je! Zal het er eens met manlief over hebben ;).

Mees krijgt bij ons altijd de fles om 07.00 uur en dat wil ik eigenlijk niet vervroegen omdat ik denk dat hij dan nog een extra reden heeft om er vroeg uit te willen 's ochtends (het is nogal een smikkelkont namelijk :D). Ik weet ook niet wat het is, maar ik dnek dat het gewoon zijn ritme is ofzo om om 05.00 uur uitgeslapen te zijn, want hij wil dan gewoon echt niet meer slapen, wat ik ook doe. Hoe laat hij ook naar bed gaat...;)
    Hij begint dan gewoon, zodra hij wakker wordt, te jammeren wat overgaat in huilen en is dan pas rustig na een tijdje bij ons en begint dan actief en wakker te wordenen wil graag spelen.

Wat een rot nieuws van je oma zeg :( Lijkt me ook vreselijk en enorm moeilijk!! Sterkte daarmee! Zie je haar vaak en heb je een hechte band met haar? Ik zie mijn ene oma bijna wekelijks en spreek haar een paar keer per week telefonisch. Heftig hoor, vooral ook voor je vader of moeder :(

Wat leuk dat Wessel het zo naar zijn zin had op de kinderboerderij en dat het lopen zo goed ging!!! Hij kon lopend natuurlijk alles ook beter zien dan kruipend dus dat was vast een extra stimulans voor hem!

13. ik was er wel mee heengegaan.. nee heb je, ja kun je krijgen toch?

14. wat leuk zeg dat wessel gister ook buiten liep!
    dikke knuffel voor jou meis... moeilijk is dat he? christian zijn lieve oma word ook langzaamaan dement...

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi, echt??! Dat je daar nog zin in hebt, maar graag hoor! Zal even kijken wat ik hier zo bij de hand heb en dat vast doormailen. En dan kijk ik vanavond thuis nog even, maar ja, misschien ben je voor die tijd al wel heel druk ;););)

16. Ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd heel druk ben, mja..
    Vanmiddag ff lekker tijd voor mezelf. Ik heb Esmée net om half 12 al op bed gelegd. Die lag zowat in de wipstoel voor de tv te slapen, dus ff snel broodje gedaan en op bed. Zo kan ze misschien nog ff 2 uurtjes pakken voor Christian zijn zus haar op komt halen.
    Die komt rond kwart voor 2. Om 10 over 2 moet ik bij de vk zijn. Ik weet niet hoelaat ik er weer ben, want ik ga na die tijd ff lekker de stad in en daarna hier thuis misschien ff lekker onder de douche, of badderen bij Christian zijn zus... Hmm.. ik heb er wel zin in hoor... Maar vind het ook wel spannend zo zonder Esmée.. Doe ik eigenlijk bijna nooit.. Maar ALS ik het doe, vind ik het heerlijk...

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Balen zeg van je nachten :( hoop dat ze snel weer goed gaat slapen!

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    ahhhhhh, heb hier op het werk, behalve die laatste foto die ik hier had geplaatst zo geen recente foto's van Mees, dus ik moet er vanavond thuis ff naar kijken. Maar ik hoop dat jij tegen die tijd druk bent met heel andere dingen!;)

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Geniet er ff lekker van meid!!! Het zouden voorlopig weleens de laatste uurtjes echt voor jezelf kunnen zijn!!;)

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhhh, had ik net manlief aan de telefoon (die is thuis, maandag is papadag), valt terwijl wij bellen Mees van het stenen trapje in de tuin :(:(:( Huilen en een dikke bult met schram op zijn voorhoofd. Wat baal ik op zulke momenten dat ik op het werk ben en niet thuis zeg!!!!:( Hij had iets in zijn handjes en wilde gewoon de trap aflopen, maar dat kan hij natuurlijk nog niet, dus toen viel hij.

Gelukkig had ik zowel manlief als Mees net aan de telefoon en was hij nu weer lekker vrolijk aan het spelen, maar toch....:(

Share This Page