Ik zou de fles gewoon proberen, hij is toch al tijden wakker en dus is dat geen extra reden denk ik en als hij al een uur ligt te wachten bij jullie zeg maar en dan pas zijn fles krijgt is hij over zijn moeheid heen en dan inderdaad wakker. Met mijn oma is het al een tijd bezig hoor! Nog niet dramatisch erg, maar het wordt wel steeds erger . Ik kwam vroeger elke dag bij ze dus ja, het zijn meer dan opa en oma alleen . Nu gaat dat helaas niet omdat ik geen auto heb doordeweeks en het ook al snel te druk wordt voor ze, woonde ik maar vlakbij want dan kon ik ze ook veel helpen. Mijn ouders doen vrijwel alles voor ze (ze wonen vlakbij) en hebben het er druk mee . Mijn opa ligt een paar dagen in het ziekenhuis om niets eigenlijk (klein ouderdomskwaaltje) maar de dokter die hem naar huis kan sturen is er in het weekend niet. En dan ging ik zaterdag mijn oma ophalen om langs ze te gaan en dan merk je het toch wel hoor, kom je binnen zegt ze: Ik kan je goed herkennen doordat je zoveel op je "moeders naam" lijkt en dan sta je daar: SLIK, ja oma ik ben uw kleindochter, ja dat weet ik zegt ze. Misschien had het ook niks met dement zijn te maken hoor, maar dat ze mij gewoon op mijn moeder vind lijken (is ook zo) maar je zoekt het nu overal he? En dan in de auto: Wat een mooie auto, kan je al lang rijden? Nu kan ik me dat ook wel voorstellen, want ik heb haar maar een paar keer in de auto gehad lang geleden en ziet ze mij nooit rijden, maar toch de tranen branden achter mijn ogen vooral na de eerste. Ik vond het zoiezo al spannend dus daar komt het ook door hoor . Maar toen we een tijdje reden begon ze ineens over Wessel dat het zo'n mooi jonkie is met grote ogen en toen ging het wel weer met mij (kan ook moeilijk gaan huilen bij haar). En dan in het ziekenhuis, dat ze wel een keer langs wil komen met opa op de fiets, maar dat dat toch niet gaat want ze kan niet meer fietsen. En dan moet ik ook wel even lachen met opa, want het is een behoorlijk eindje fietsen naar ons Ben gewoon bang voor het moment dat ze ons niet meer herkent, je ziet haar je hele leven als een grote sterke vrouw en nu is ze steeds meer een kind aan het worden Zucht, even wat traantjes wegvegen
Klinkt wel leuk dan moeten we er toch nog eens een keer gaan kijken als we eens bij opa en oma zijn. Echt grappig dat jij en Senninha en die regio wonen. Kleine wereld is het dan toch. Ik ga nog regelmatig zeg 1 x in de twee weken bij jou in de buurt in het winkelcentrum met twee vriendinnnen lunchen daar buiten zeg maar.
Ja haha dat gaat ook nog komen en dan denk je met weemoed terug aan deze tijden. Ik vind dat je er goed mee om gaat hoor en fijn dat je hier af en toe lekker je hart kan luchten.
Ik zou het wel doen en het verhaal uitleggen. Name it is ook geen goedkoop merk en dan mag je toch wel kwaliteit verwachten.
Leuk he de kinderboerderij en wat leuk dat hij ook lekker rondgestapt heeft. Wat een naar bericht van je oma. Het is zo naar om oude mensen dement te zien worden. Snap heel goed dat je het daar moeilijk mee hebt. De oma die je zo goed kent verdwijnt daarmee toch een beetje.
Ook al van die onrustige nachten dus. Dat breekt je inderdaad op. Ook een dikke knuf voor jou. Ik hoop voor jou dat het wel net als bij Jasmijn een periode is want volgens mij sliep Nikita hiervoor wel goed toch of heb ik het mis? Jasmijn lijkt er namelijk wel weer een beetje doorheen. Het heeft bij haar ongeveer een week anderhalve week geduurd dus er is hoop.
Even lekker genieten hoor. Je krijgt het straks druk genoeg. Wie weet hoe lang het nu weer duurt voordat je weer zo'n momentje kan pakken.
Ah wat zielig. Dat soort dingen kan je ook beter maar beter acheraf horen he. Ik heb dat ook altijd hoor als het bij mij gebeurd is het ook erg maar als het bij mijn man gebeurd en ik ben er niet om haar te troosten lijkt het altijd nog net iets erger niet dat ik hem dan de schuld geef of zo maar ik kan haar toch het beste troosten denk ik dan. Arrogant he hahaha
Zo ga er weer vandoor even de was ophangen broodje eten en dan even vriendin bellen die net terug is van vakantie. Dan zijn we wel weer een uur of anderhalf verder en is Jasmijn weer wakker. Kom vanmiddag nog wel even kijken.
Ik zou me anders echt vervelen hier. Kwebbels als je zin hebt om langs te komen. Er is doorlopend bezoekuur van 14 tot 19.
Ja, dat dacht ik ook. Kijk als het met een shirtje van zeeman zou gebeuren zou ik zoiets hebben´naja, laat maar zitten´. Maar van zo´n goed merk hoef je dat niet te verwachten toch.
Met mij niets gelukkig maar Karsten hebben ze voor een paar dagen even opgenomen in het ziekenhuis om te kijken waar nou die constante verhoging 's avonds vandaan komt.