Lijkt me zwaar hoor. En tuurlijk mag je huilen. Laat ze maar lekker stromen die tranen. Ik kan je alleen maar een hele dikke vituele knuffel en schouder geven.
Ja zeker die foto's in het bos zijn erg lief. Maar de laatste foto's die ik heb gezien, zijn die uit je banner. Dus als je zou zeggen dat het een neefje is, zou ik het ook zo geloven.
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik Karsten voor het laatst een potje heb gegeven. Gisteren toevallig even in de kast gekeken en ik zag dat ik nog 1 potje groente heb staan en ook een paar potjes fruit.
Haha. Toen ik het bericht opnieuw las dacht ik al dat het misschien wat verkeerd geschreven stond. Nee hij liep in de weide.
Niets. Ze hebben hem gewogen en gemeten en de temp gemeten bij binnenkomst en nu zit ik op de ka te wachten met het plan van aanpak. Maar dat kan ook rustig pas om 16 uur zijn of zo. Ook de zuster kon mij niets vertellen dus ik weet het echt niet helaas. Daarom ben ik blij dat ik een pc heb staan schuin tegenover zijn kamer dan ben ik altijd in de buurt.
Karsten heeft voor het eerst vanmiddag wat soep gegeten. Dat heb ik er bij Sven en Maarit dus echt nooit in gekregen.