Hmmmmm......dat klinkt nog niet echt alsof dat veel op gaat leveren Waarom doen ze verder geen onderzoeken dan?
Haha, hier heeft Christian het op zijn heupen vandaag! Sinds hij thuis is moet alles gebeuren zodat we op stel en sprong naar het ziekenhuis kunnen. Esmée haar slaaptasje staat ineens klaar, mijn tas staat beneden klaar, maxicosi in de auto, vk kaart MOET klaarliggen van hem, alles, maar dan ook alles moet gebeuren. Ik zeg, hoezo? Tja, hij had het idee dat het vannacht nog weleens kon gaan gebeuren.. Ook al... Vanavond komen schoonouders oppassen zodat wij nog ff lekker met zn tweetjes weg kunnen. Gaan gezellig een avondje naar mijn zus toe...
Laat hem maar niet TE druk doen met z'n rug. Fijne avond samen. Niet eerder thuiskomen omdat het begint hè.
Ik ga zo eens kijken of de zusters al zijn uitgegeten dan kunnen ze Karsten tempen en ik hem naar bed brengen. Kom straks nog wel even spieken.
Nou, dan moet het toch echt gaan gebeuren binnenkort hoor!!!! Lief van je schoonouders. Lekker er nog even van genieten duS!
Heeft hij nu in het ziekenhuis al onderzoeken gehad? Of bedoelen ze daar die eerdere bloedonderzoeken e.d. mee? (sorry hoor, heb niet bijgelezen, maar ben wel nieuwsgierig)
Ik ga voor je duimen! Daarbij hoop ik op een paar goede nachten voor jou zodat je niet met lucifer houtjes tussen je ogen op de vloer staat.
Ahhhhh lief zeg! Wijs worden ze nu hè. Ik vind deze fase veel leuker dan de babyfase. Dat heeft ook wel iets liefs over zich maar heb bij alle 3 gehad dat ik blij was dat ze in de fase kwamen waar ze nu in zitten.
Dat zijn idd de eerder bloedonderzoeken geweest en daarnaast heeft hij ook een urine onderzoek gehad, een keelkweek en een zweettest. Uit alle onderzoeken is niets uitgekomen. Nu had hij op de ziekenhuis thermometer 37,8 en bij mij 38,0 dus weer het gebruikelijke. Ik ren even naar Karsten toe want ik hoor hem huilen. Ben zo weer terug.
Nou het viel mee gelukkig, toen ik zijn deur open deed lag hij wat te hummen. Ik kijk het nog wel even aan.
Ja, ik vind het ook helemaal geweldig! Kan gewoon echt een hele poos op de bank zitten kijken naar hoe ze bezig is en dan ben ik gewoon supertrots op alles wat ik haar zie doen!!!!
Wist ik het maar dan had ik er maanden geleden al wat aan gedaan. Het is "normaal" zeiden ze maar ze hebben echt geen clue waar het vandaan komt. Het enige wat ze eruit op kunnen maken is dat zijn temp. gedurende de dag oploopt en als hij naar bed gaat zo rond de 38,0C is.
Alleen komen mijn schoonouders waarschijnlijk 's avond en mijn schoonzus en 2 kids 's middags. Ze moeten rond 16 uur mijn zwager ophalen dus zal ze rond 15.30 wel weg zijn.