oei, Rick probeert de kast met de sleutel te openen om zelf een koekje te pakken *zucht*, peuters.......
YOEHOE, gelukt (dat Anno Niem-momentje, niet het openen van de kast, daar moet Rick nog een beetje meer voor oefenen en de goede sleutel gebruiken )
Wat een verschil zeg. Ik heb de Avent fles speen 1 en daar doet ze zo n 10 min over (150 cc) en de difrax speen s ook ongeveer. Ik gebruik meestal de Avent die vind ik wat makkelijker.
Mooie fiets! Ik heb ook lang getwijfeld of ik zo eentje wilde, maar ik ben toch meer van de opoefiets. Dus daarvan heb ik degelijke gekocht met drie versnellingen en net zoals jou gekocht via een zogenaamde fietsproject!
Oh kijk hier staat het antwoord al. Maarre een trial versie betekent toch dat je het dan maar een paar keer kan gebruiken?
Lekker zeg! Wat een heerlijke lange nacht. Veel plezier vandaag bij de doopdienst.... Heb je nog een leuk kadootje gevonden?
Ik durf het niet te zeggen, dus ik hoop dat jullie tussen de regels door kunnen lezen.... Wij hebben het programma min of meer gekocht