Volgens mij mag je 't niet nog 'n keer opwarmen ivm bacterien.. Ik doe de afgekolfde melk ook in delen geven en dus verwarmen omdat ik 't zonde vind om weg te gooien.. die paar minuutjes geef ik haar 'n speentje en dans ik door de kamer dan is ze ook weer stil
Bij mij deed 't helemaal geen zeer gelukkig.. deed wel heeeeel veel spoelen.. nog steeds trouwens, vind 't wel lekker fris.. Na de grote boodschap ging ik wel douchen want met afvegen vond ik 't toch wel eng..
Nou ik was aan 't bijlezen (even voor mezelf: blz 142 ) maar moet even wat voor m'n werk regelen.. Demi slaapt nu dus komt mooi uit ! Heb trouwens mega pijn aan m'n hechtingen.. moest gisteren even naar de kvk, en m'n linnen broek was vies dus moest m'n spijkerbroek aan (beetje strak model) en toen 'n heel stuk in de auto.. heel stuk lopen.. tijdje bij de kvk gezeten en weer terug.. Was denk ik niet zo'n goed idee.. misschien heeft 't wel 'n beetje lopen schuren Maar weer veel rusten vandaag ! Nou als ik terug ben ga ik weer bijlezen !
Silla goed van je! sterkte meid.. Ik hoop echt dat het allemaal snel goed komt, en je lekker kan gaan genieten. Pff wat is er weer veel geschreven, geen tijd gehad om terug te lezen. druk met van alles en niks (als je de 3000 MOET halen, blijven er dingen liggen he haha) Maar alles prima hier verder! Alleen spuugd Novalie de laatste twee dagen wat meer.. hoe het kan? ze heeft geen koorts oid. dus hopelijk word het vanzelf weer minder. Groetjes!
Zo, was ik ook weer ff.. Esmée doet het vandaag wel lekker.. Na de voeding vanmorgen om kwart over 7 heeft ze doorgeslapen tot half 11, toen gevoed en lekker met haar gespeeld en nu ligt ze vanaf kwart voor 12 weer te slapen. Ik heb de neusspray binnen voor het kolven, dus ga het ff uitproberen, want ga vanmiddag weg en dan is Christian alleen met Esmée thuis. Had de dokter medicijnen voor de spruw voorgeschreven, komt Christian net bij de apotheek, willen ze het hem niet meegeven omdat ze niet geloven dat de dokter dat heeft voorgeschreven! Dus ik de dokter opgebeld en uitgelegd en die snapte er niks van. Die heeft er achteraan gebeld en nu mag ik ze ineens wel weer ophalen.. Liefs Wendie
Jemig dus ze hebben je borduurwerkje aan je onderkant eigenlijk maar afgeraffelt En hartstikke goed van je dat je je gelijk hebt aan gemeld voor de pnd groep. Ik hoop dat je er ook echt wat aan zult hebben. Wat zegt je vriend van dit alles? Misschien (ik hoop het) dat dit voor hem ook een wake-up call is.
Grappig ik ga morgen ook mijn kleine showen op het werk. Mijn twee collega's die zijn bevallen komen ook dus we houden een soort babyboomparty Vind het best spannend want ik moet dus een uur reizen met Roan, ben als de dood dat hij keihard gaat brullen in de trein ofzo
Hehe geeft niet hoor Met Lisette had ik een geplande kz omdat zij in een stuitligging lag (zeg altijd toen was ze al een dwarsligger ). Nou goed Marcus lag goed om en ik zou een normale bevalling krijgen, vond het van de ene kant wel eng maar was wel blij want het herstel zou sneller gaan + dat gevoel dat je zou hebben na de bevalling sprak me wel aan! Nou goed mijn vliezen waren gebroken en de weeen kwamen heel snel achter elkaar dus ik naar het ziekenhuis, daar kwamen de weeen nog sneller en al snel begon ik een trekkende pijn te voelen. Vroeg of dit normaal was en dit scheen normaal te zijn want het hoofdje en schouders zouden langs het litteken gaan en dat voelde zo. Na een poosje was de pijn nog erger en voelde het ook tussen de weeen door dus ik vroeg of er niet iets aan gedaan kon worden? Maar dat kon dus blijkbaar niet ik mocht wel even een douche nemen, hielp enigsinds maar daarna was de pijn er weer volop. Op een gegeven moment gingen ze weer voelen hoeveel ontsluiting ik had en meteen een draadje op Marcus hoofd doen voor de hartslag en een draadje in mijn baarmoeder voor de weeen en toen ze daar mee bezig waren had ik zo ontzettend veel pijn dat ik alleen maar kon gillen, en ik ben echt niet kleinzerig! Ik had dus meer pijn tussen de weeen door dan de hele weeen zelf en dit vonden ze wel erg vreemd. Dus gingen ze bellen met de gyn en toen kwam de verpleegster terug (ze was zich kapot geschrokken volgens mij want haar ogen waren nog groot hahaha) en vertelde dat ik weer kz moest. Nou eenmaa op de tafel en toen ze de snee in mijn baarmoeder zette scheurde deze helemaal mee dus de kans was zeer groot dat hij gescheurd had (had trouwens nog maar 5 cm ontsluiting) dus een dag later kwam de gyn met het verhaal dat ze ging overleggen met de gynaecologen dat ik geen normale bevalling meer mag hebben omdat mijn baarmoeder (litteken) flinterdun is. En die beslissing is dus inderdaad genomen, helaas... Nou heel verhaal maar om alles helder te hebben moet je wel het hele verhaal weten hihi!
Ja en normaal is hij juist heel behulpzaam, begrijpt het niet altijd maar is wel behulpzaam! Maar hij had denk ik even een ego momentje ofzo?
Ja, inderdaad... We hebben hier ook al wel een beetje woorden over gehad (met een lollige ondertoon hoor ), maar ja, ik moet zeggen, hij doet wel zijn best.. En voor hem is het natuurlijk ook allemaal nieuw en hij is supertrots op zijn dochter, dus dan krijg je dat hé... Maar ik probeer hem wel zover te krijgen dat hij dat in ieder geval 's nachts niet meer doet.. Hopen dat het lukt
Hahaha ja ik heb soms ook het idee dat mannen het niet begrijpen... Mijn kerel kan soms ook Marcus uit bed halen terwijl ik hem er net ingelegd heb en hij alleen maar ligt te pruttelen! En dan nog verontwaardigd zijn als ik er iets van zeg...
Vanmorgen bij de HA geweest en zij vertelde mij dat ze de steentjes niet konden verwijderen, maar de hele galblaas verwijderen. bij jou hebben ze dus wel alleen de steentjes verwijderd.vond het ook al wel vreemd. maar goed heb nu een doorverwijzing naar de chirurg dus ik zal het met hem wel bespreken. ga in ieder geval niet zomaar mijn galblaas laten verwijderen. aan de andere kant is het zo ook geen doen... heb gelukkig nu wel pijnstilling gekregen voor als ik weer een aanval krijg. hopelijk werkt het dan snel.
Jeetje! Wat een drama met je onderkantje, vind je het gek dat je er last van heb, is allemaal littekenweefsel! Wat kunnen ze eraan doen of is het pech hebben? En misschien helpt dat gesprek juist wel met die gyn, ik begrijp dat je een rot bevalling heb gehad? Ik denk als je met ze praat (en ze houden alles bij trouwens in zo'n rapport toch?!) en je krijgt antwoorden en jij kan je zegje doen het misschien juist alleen maar oplucht en je je ook een stuk beter voelt?! Tenminste dat hoop ik voor je! Wens je veel sterkte!
Silla, heel goed van je meid dat je naar de HA bent geweest... Wel vervelend wat er dus allemaal gebeurt is tijdens de bevalling.. Ik hoop dat je hier toch nog enige antwoorden op kunt krijgen.. Knap van je dat je naar PND-club gaat.. Ik hoop voor je dat het helpt en dat je mannetje je nu ook wat meer gaat helpen.. Heel veel sterkte meis, dikke knuf voor jou...
Silla wat slordig zeg dat het niet goed afgewerkt is! Ik hoop voor je dat je snel weer de oude voelt meis...Dikke knuf. Ingrid die vitamines kan je gewoon bij de kruidvat kopen van eigen merk heb ik ze. Het heet ''cranberry vitamines voor de blaasfunctie'' of zoiets.
Aha, Mayron heeft Israelisch bloed dus vandaar dat hij ook af en toe grijzig oogwit heeft. had het er alleen nooit achter gezocht