volgens mij niet, heb gehoord van olvarit neusspray erop spuiten een aantal x per dag en dat voor een paar dagen en dan moest het over zijn
haha ja, aangezien leon dj is... heb gister mika om 22.30 de fles gegeven, kwam ie weer om 03.00 urr . en toen vanmorgen om 9 uur weer dus dat was wel lekker. maar snap nog steeds niet waarom hij dan weer snachts zo op tijd komt....*zucht* mannen
dat kennen ze niet bij mijn apotheek, heb dr ook al eens na gevraagd maar ze wisten niet wat ik bedoelde
ja dat was ik ook al aant denken, heb er ook nog 1ntje van in de zwangerschap, dus ja, morgen maar een belletje plegen
Nou hier wel een redelijke nacht. Indi kwam zelf om 21.00 voor een voeding. Had hem later willen geven maar ja ze kwam er zelf voor. Gister kwam ze bijna elke 3 uur terwijl voorheen er 4 uur tussenzit. Is dit misschien een teken dat ik nu 180 cc moet gaan geven? Ook dat ze om 2100 uur zelf wakker werd heeft ze nog nooit gedaan. Moest haar altjd zelf wakker maken Ze kwam weer om 4.30 dus dat is wel netjes..Mijn man kwam om 8.15 thuis vanochtend en ligt nu lekker te slapen. Of die puf heeft voor de meeting weet ik niet want hij was helemaal kapot.