Groot gelijk hoor! Hier zeiden ze dat ze nog best uit een tuitbeker mogen drinken. Dus dat is per cb ook weer verschillend. Fijne middag met je vriendin+kleintje
Nou gelukkig toch. Ik heb het verschrikkelijk moeilijk met schoenen vinden. Veel gaan maar tot maat 41. Of je betaald je helemaal scheel.
Ze hebben vanmorgen bloed afgenomen en daar zijn de uitslagen al van binnen en verder wordt er getempt. Zaal arts wil me nu spreken dus ben weg.
Esmée krijgt een anti lek tuitbeker met drinken erin. Soms krijgt ze 's nachts een flesje met gewone, warme melk als ze echt niet meer wil slapen..
Zo, esmée was ff wakker, maar daar was ik het niet mee eens. dus heb haar ff getroost en toen weer teruggelegd en het LIJKT stil...
ik zou wel gewoon teruggaan onder het motto nee heb je en ja kun je krijgen ondertussen zul je wel al wat besloten hebben bedenk ik me nu
ow, het is dus NIET stil.. chips! ik denk dat ik maar met haar op ons bed ga liggen, krijg ik ook nog iets rust hoop ik...
Heb net even wat foto's van de badkamer gemaakt. Nu kan het nog voor mannetje gaat slopen. Zal ze even spammen.