Wat lekker zeg dat je mannetje er weer is. Hoe lang blijft hij nu thuis? Ik weet niet of je meer cc moet geven, heb ik geen verstand van
Nou hij zou eigenlijk morgen om 12 uur alweer weg moeten. Maar hij voelt zich niet helemaal fit om morgen alweer weg te gaan. Dus ik hoop dat hij wat later weg kan.
Nou ik ga afsluiten. Even wat spulletjes inpakken en even een beetje opruimen hier. Fijne middag allemaal en dames bij de meeting tot straks!
Ja dat klopt, is een demo versie....maar dan kun je kijken of je het echt wat vindt en 't 'echte' programma altijd nog kopen (ik weet niet wat het kost).
Heb een klein zilveren kettinkje gekocht met een ametist steentje eraan. (het steentje wat past bij d'r geboortemaand. Vond het wel aardig.
Over het algemeen versta ik het wel, dus ja hoor dat kan (als je maar niet verwacht dat ik limburgs terug praat, je krijgt gewoon op zijn brabants antwoord )
Yep een echte mamafiets! En wat ben ik blij met dat bedrijfsfietsplan! Anders hadden we dat geld in 1x moeten neerleggen. En ze mogen inderdaad vanaf 9 maanden voorop.
je hoeft niet met je benen wijd, tenminste ik niet, gewoon de kont naar de dokter toe draaien en dan kijkt ie tussen je billen
hahahaha, dan zal ik wel gewoon nederlands praten, trouwens mijn vader is in heeze geboren, ligt toch vlak bij geldrop of niet?
GRRRRR , heb hier een peuter die stierlijk vervelend is (slaan, met speelgoed gooien, op alle knopjes duwen, en zo nog wat dingen meer).....dat beloofd nog wat voor vanmiddag in de kerk (fijn 2x een middagdutje overslaan en dan vanmiddag ook weer). Hij heeft vandaag al 2x een tik voor zijn luier gehad . Iemand nog een flinke rol behang over? Of iemand die even een peuter wil leasen voor een paar uurtjes?
Je moet de wagen inklappen en opbergen en Mayron op schoot nemen, mits de wagen het gangpad niet blokkeerd, maar geloof me.....................dan doet ie wel. Je mag hem weg gewoon uitgeklapt laten als je in die ruimtetjes gaat zitten waar je de trein binnen komt en die klapstoeltjes zijn. Verder zijn er hopelijk wat aardige mannen (of vrouwen) die je even willen helpen met de trap de trein in. En ik hoop echt dat je een beetje een kinderwagenvriendelijk station hebt. Utrecht is dat sowieso, want daar zitten liften, maar wij hadden laatst station Geldermalsen en daar dus geen liften. Moesten we daar 4 trappen opsjouwen met die wagen en terug het omgekeerde .