er komt nog een keer weer zo'n fase aan en die is nog erger tussen 2 en 3 willen ze niets eten (tenminste die van mij) maud eet ondertussen wel een poos alweer goed en bij morris komt het nu ook weer terug, maar wat een drama's zo nu en dan. een hele poos dacht ik van ach komt wel weer en dan had ik weer eens een dag dat ik echt kwaad kon worden van eet nou eens
ben je er al achter wat dt met die kale plek is? misschien een allergie ofzo (als het geen stress is)
Vooralsnog blijft ze er weer even af, dus we kijken 't nog maar weer eventjes aan . Ga 't wel effe voorleggen als ik de eigenaren weer aan de lijn heb .
en senn, ik zag dat er niks uit alle onderzoeken is gekomen, balen zeg!! maar wat nu? gewoon die temp maar laten zitten?
was inderdaad gister maar niet in ouwehands maar dierenpark emmen nu moeten we afwachten tot de offerte maar zag er leuk uit allemaal maar het enige wat nieuw voor ons was was het auditorium waar de voltrekking plaatsvindt
nou eenvoudig was het niet gister heb heel emmen afgezocht maar het waren allemaal van die busjes tsja en voor z'on jochie is een ladderwagen pas een brandweerauto maar heb er 1 gevonden gelukkig
ik zag dat kk de laatste was om 16:.. en jij de eerst na haar om 1:05 zal wel weer een server uitgelegen hebben ofzo maar verder is 1u toch een mooie tijd om te forummen balen zeg van dat alarm
leuke boeken guus kuijer (muv dit boek) vond ik iets minder, maar roald dahl helemaal top en paul biegel had ook een paar goeie en wat dacht je van a mg schmidt ook geweldig vond ik
Zo, was ik weer.. Esmée heeft niet geslapen, maar wel heerlijk rustig naast me gelegen en me af en toe een kusje en knuffel gegeven. Over een uur naar het cb voor de prikken. Hebben we dat ook maar weer gehad.. Ik hoop dat Senn haar gevoel toch juist gaat worden.. Heb sinds een half uurtje weer pijnlijke harde buiken en dat gaat gepaard met een zere rug, dus wie weet.. Vanmiddag nog even lopend naar het cb, kijken of het wat in gang gaat zetten... Stel dat het begint, liever niks op hyves plaatsen hoor! Niemand mag weten wanneer het begint!